کد خبر : 1769978 | 02 مرداد 1400 ساعت 16:49 | 38.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیشنهاد هنگفت لیورپول برای ستاره یوونتوس رد شد

پیشنهاد هنگفت لیورپول برای خرید فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس رد شده است.

پیشنهاد هنگفت لیورپول برای ستاره یوونتوس رد شد

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه زا در اولین فصل حضور خود در یوونتوس عملکرد خوبی داشت و به اردوی تیم ملی ایتالیا برای رقابت های یورو 2020 نیز دعوت شد. اما فدریکو کیه زا در ترکیب آتزوری در این تورنمنت عملکرد فوق العاده ای داشته و چشم بسیاری از تیم های بزرگ اروپا را به خود خیره کرد. نشریه لارپوبلیکا مدعی شد لیورپول با مبلغ 100 میلیون یورو برای خرید فدریکو کیه زا اقدام کرده، اما پاسخ مدیران بیانکونری منفی بوده است.

 

1626555

 

عملکرد نه چندان خوب بابی فرمینو در فصل گذشته باعث شد مرسی سایدی ها به دنبال یک خرید جدید در خط حمله باشند. توانایی های فدریکو کیه زا برای بازی کردن در پست شماره 9 کاذب و البته در سمت چپ خط حمله و انعطاف پذیری این بازیکن باعث شده او تبدیل به ستاره محبوب یورگن کلوپ شود. اما یوونتوس علاقه ای به فروش این مهره ارزشمند نداشته و حتی در این شرایط دشوار مالی نیز حاضر به از دست دادن این بازیکن نیست.

 

فدریکو کیه زای 23 ساله در فصل گذشته در 43 بازی برای یوونتوس 14 گل زده و 10 پاس گل نیز ارسال کرد. پیش از این اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن به جذب فدریکو کیه زا نیز منتشر شده بود، اما به نظر می رسد یوونتوس فروشنده نیست و قصد دارد یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال جهان را حفظ کند.

دیدگاه‌ها