کد خبر : 1769986 | 02 مرداد 1400 ساعت 17:45 | 57.5K بازدید | 3 دیدگاه

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ستاره بارسلونا

ممکن است در نهایت تاتنهام مقصد بعدی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و باتجربه بارسلونا لقب گیرد.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، هنوز هم شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی آنتوان گریزمان از جمع بازیکنان بلوگرانا شنیده می شود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اخیرا تایید کرده که اگر پیشنهاد خوبی برای او در تابستان امسال وجود داشته باشد، آنتوان گریزمان نیوکمپ را ترک می کند. گزینه مورد نظر خود این بازیکن بازگشت به اتلتیکو مادرید بود، اما با توجه به واکنش هواداران این باشگاه نسبت به بازگشت گریزمان و نحوه جدایی او در تابستان سال 2019، این انتقال آسان نخواهد بود.

 

1622646

 

اما نشریه دیلی میل مدعی شد تاتنهام نیز می تواند مقصد بعدی گریزمان لقب بگیرد. منچسترسیتی به شدت به دنبال جذب هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی اسپرز بوده و ممکن است رقمی هنگفت برای خرید او هزینه کند.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، تاتنهام چاره ای جز خرید یک گزینه جایگزین ندارد و انتقال قرضی گریزمان یکی از گزینه های احتمالی پیش روی دنیل لووی خواهد بود. بارسلونا نیز شرایط مساعدی برای پرداخت دستمزد هنگفت گریزمان ندارد و ترجیح می دهد این بازیکن حداقل به صورت قرضی بارسلونا را ترک بکند.

 

باشگاه تاتنهام هنوز پیشنهادی رسمی برای گریزمان ارائه نداده و اما آنها در حال بررسی وضعیت هستند. به نظر می رسد خود مدیران بارسلونا این بازیکن را به نونو اسپیریتو پیشنهاد داده اند، اما اسپرز در ابتدا منتظر روشن شدن تکلیف هری کین مانده و بعد برای خرید گریزمان اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها