کد خبر : 1769989 | 02 مرداد 1400 ساعت 18:03 | 47.1K بازدید | 2 دیدگاه

لطفا بگذارید به اینتر بروم! (عکس)

مارکوس آلونسو از مدیران چلسی خواسته مجوز رفتن او به باشگاه اینتر را صادر کنند.

لطفا بگذارید به اینتر بروم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با ورود توماس توخل به رختکن چلسی نیز تفاوت چندانی در شرایط مارکوس آلونسو ایجاد نشد و او در مقطع پایانی فصل گذشته نیز اغلب بازی ها را از روی نیمکت تماشا کرد. حالا اخباری در مورد احتمال بازگشت مارکوس آلونسو به سری آ و البته حضور او در رختکن اینتر منتشر شده است.

 

مارکوس آلونسوی 30 ساله و اسپانیایی با شرایط فوتبال در کشور ایتالیا غریبه نیست و از بین سال های 2013 تا 2016 برای تیم فیورنتینا بازی کرده است. پس از درخشش در فلورانس و با درخواست آنتونیو کونته، باشگاه چلسی 23 میلیون یورو برای جذب مارکوس آلونسو از فیورنتینا در سال 2016 پرداخت کرد.  

 

پیش از این از مارکوس آلونسو به عنوان بخشی از قرارداد پیشنهادی چلسی برای جذب اشرف حکیمی از اینتر نام برده شده بود. اما این انتقال هرگز عملی نشد تا در نهایت مدافع مراکشی اینتر نیز راهی پاری سن ژرمن شود.

 

گاتزتا دلااسپورت مدعی شد چلسی مشکلی با فروش آلونسو نداشته و با رقمی بین 15 الی 20 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن است، اما مدیران اینتر ترجیح می دهند این انتقال قرضی و با گزینه خرید در تابستان سال بعد باشد. قرارداد آلونسو با باشگاه چلسی تا ژوئن سال 2023 ادامه دارد، اما این بازیکن از مدیران باشگاه انگلیسی خواسته اجازه انتقال او به اینتر را صادر کنند.

 

1626568

دیدگاه‌ها