کد خبر : 1770073 | 03 مرداد 1400 ساعت 00:29 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

جشن صعود ملوانی ها به نیمه نهایی جام حذفی (عکس)

ملوان در یک بازی سخت و نفس گیر خیبر خرم آباد را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

جشن صعود ملوانی ها به نیمه نهایی جام حذفی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب اینکه هر دو تیم پیش از این بازی تیم های لیگ برتری را حذف کرده بودند. ملوان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با گل زکریا مرادی تیم نساجی را شکست داد و خیبر خرم آباد هم در خانه از سد تیم صنعت نفت گذشت. هم ملوان و هم خیبر خرم آباد اشتیاق زیادی برای پیروزی در این بازی داشتند؛ جدا از اینکه صعود به مرحله نیمه نهایی برای هر یک از دو تیم افتخار بود آنها به دنبال جبران ناکامی در این فصل از بازی های دسته اول بودند. ملوان و خیبر همانند بیشتر تیم های دسته اولی مسابقات را با نیت صعود به لیگ برتر آغاز کردند چرا که موفقیت در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند اما در میانه های راه با امتیازاتی که از دست دادند از کورس صعود خارج شدند و در نهایت فجر سپاسی و هوادار لیگ برتری شدند. 

 

پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و طاقت فرسا موجب شد در جریان بازی گهگاهی خستگی را در چهره بازیکنان دو تیم ببینیم و شاید این یکی از دلایلی بود که موجب شد بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که ملوان در ضربات پنالتی بهتر از خیبر خرم آباد عمل کرد و در نهایت راهی مرحله نیمه نهایی شد. سه قهرمانی در جام حذفی بدین معنی است که ملوان یکی از تیم های پر افتخار جام حذفی به حساب می آید. به خصوص که این تیم چهار بار دیگر هم به دیدار پایانی راه پیدا کرده بود که در بازی پایانی شکست خورد. 

 

مهار پنالتی آخر تیم خیبر خرم آباد موجب شد تا انزلی چی ها در زمین این چنین شادی کنند. بغض آنها ترکید به خصوص که در این فصل از بازی ها بارها و بارها با انتقاد مواجه شدند؛ و البته در چند بازی هم اشتباهات داوری علیه ملوانی ها بود. این درست که ملوان لیگ برتری نشد اما صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم اتفاق کمی نیست به خصوص اگر شاگردان مازیار زارع موفق شوند به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کنند و شانس قهرمانی به دست بیاورند. 

 

نکته جالب بازی ملوان – خیبر خرم آباد حضور برخی از تماشاگران روی سکوها بود. البته در دوران کرونایی این تنها استادیوم تختی انزلی نیست که تعداد معدودی تماشاگر در خود جای می دهد؛ در نهایت امیدواریم در فصل جدید بازی ها و با واکسیناسیون عمومی تماشاگران بار دیگر شانس حضور در استادیوم ها را پیدا کنند چون مسابقه فوتبال بدون تماشاگران برای بازیکنان دو تیم هم جذابیت ندارد.

 

1626698

 

1626701

 

1626702

 

1626704

 

1626700

 

 

دیدگاه‌ها