کد خبر : 1770293 | 03 مرداد 1400 ساعت 22:37 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

شوت قوس دار و سهمگین برای اولین صدرنشینی؛

شبیه‌سازی گل کارلوس به بارتز در اصفهان(عکس)

امید نورافکن با یک شوت سرکش و مهارناشدنی دروازه مهدی امینی گلر سابق سپاهان را باز کرد تا با توجه به نتیجه بازی پرسپولیس تیمش را به صدر بفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، دو دیدار تعیین کننده برای تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ بیستم در نیمه اول خاتمه یافت و با نتایجی که به دست آمد، این سپاهانی‌ها بودند که توانستند با پیروزی به رختکن بروند و حالا امتیاز آنها با قهرمان ۴ دوره اخیر فوتبال ایران برابر شده و امیدوارانه تر بازی را دنبال می کنند. 


برای رقم خوردن این شرایط سپاهان که توانسته بود از اواسط نیمه اول نمایش بهتری داشته باشد، در دقیقه ۴۵ به یک ضربه ایستگاهی دست پیدا کرد تا یکی از مهم ترین موقعیت های فصل رقم بخورد. 

 

1627120

 


امید نورافکن که پیش تر نشان داده ضربات قدرتمندی به سمت دروازه حریفان روانه می‌کند پشت این ضربه ایستاد و با یک شوت سهمگین که قوس خاصی نیز در مسیر ورود به دروازه برداشته بود، گل اول تیمش را به زیبایی وارد دروازه ذوب آهن کرد؛ این گل به نوعی شبیه گلی بود که روبرتو کارلوس در بازی دوستانه پیش از جام جهانی ١٩٩٨ وارد دروازه فابین بازتر دروازه بان تیم ملی فرانسه کرد که فقط نظاره گر صحنه بود.  

 

 

1627137

 


نیمه دوم دو بازی سرنوشت ساز در راه قهرمانی در تهران و اصفهان آغاز شده و پرسپولیس مقابل تراکتور بایک گل عقب افتاده و این نتیجه یعنی صدرنشینی سپاهان که ۶٢ امتیازی شده و پرسپولیس را با ۶١ امتیاز پشت سرگذاشته است.

دیدگاه‌ها