کد خبر : 1770394 | 04 مرداد 1400 ساعت 07:25 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل خوش خبر و افروزی تا دو روز دیگر برطرف می شود

داورزنی: گفته بودم تیم واقعی را در المپیک ببینید

رییس فدراسیون والیبال گفت: بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت ها دنبال می کردیم و همان موقع گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببیند.

داورزنی: گفته بودم تیم واقعی را در المپیک ببینید 

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی در حاشیه دیدار تیم ایران برابر ونزوئلا درباره ممنوع الخروجی سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی گفت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین المللی والیبال ندارد. فرد مبتلا  به کرونا که در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بوده بر اساس پروتکل های بهداشتی ممنوع الخروج از دهکده شدند.


وی ادامه داد: حال برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند  تا وقتی که اجازه  حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند. فکر می کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می شود.


رییس فدراسیون والیبال درباره ۲ پیروزی  والیبال ایران برابر ونزوئلا  و نزدیک شدن به تحقق آرمان فدراسیون در المپیک گفت: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد زیرا بازیهایش را با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت دیداری که نه تنها برای ما برای لهستانی ها سخت بود. بازیکنان مزد زحمات را با شکست لهستان گرفتند اما نکته مهم احترام به حریف است.


داورزنی در پاسخ به این سوال که  نتیجه امروز والیبالیست ها بر اساس برنامه و نتیجه تیم در لیگ ملت ها بود؟ گفت: بله. تیم بر اساس برنامه پیش رفت. ما همان موقع گفتم هزینه اتفاق دیگری را می دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد. بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت ها دنبال می کردیم همان موقع گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببیند.

دیدگاه‌ها