کد خبر : 1770437 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:58 | 176.9K بازدید | 3 دیدگاه

حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند؛

واکنش جالب بردیا سعادت به حرکت استثنایی معروف

بردیا سعادت بازیکنی بود که تا آخرین اردوهای تیم ملی پیش از المپیک‌ نیز کنار دیگر بازیکنان حضور داشت اما با وجود عملکرد قابل قبول در لیگ ملت ها، ولادیمیر آلکنو‌ ترجیح داد امیر غفور و صابر کاظمی را در پست او با خود به المپیک‌ببرد.

واکنش جالب بردیا سعادت به حرکت استثنایی معروف

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی فوق العاده در بازی اول خود برابر لهستان، بامداد امروز در مسابقه دوم به مصاف ونزوئلا رفت و نهایتا در یک بازی نه چندان دشوار موفق شد در سه ست حریف خود را شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد راه صعود تیم ولادیمیر الکنو به مرحله حذفی هموار تر از قبل شود.

 

عملکرد درخشان تیم ملی تا به اینجای المپیک بهانه ای شد تا با بردیا سعادت هم کلام شویم که در اینجا مشروح مصاحبه "ورزش سه" با این والیبالیست جوان را می خوانید.

 

*لهستان تیم پر مهره‌ای است
او در ابتدا در مورد پیروزی بر لهستان و ونزوئلا گفت: خب خداراشکر ایران توانست دو بازی را با برد پشت سر بگذارد و امیدوارم این  روند ادامه دار باشد. لهستان تیم خیلی خوب و پر مهره‌ای است و خیلی خوشحالم که تیم ایران توانسته در این بازی سخت پیروز باشد. خسته نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها.

 

*معروف خیلی باهوش بازی می‌کند
سعادت ادامه داد: آقای سعید معروف رهبر تیم ملی‌مان است و به خوبی بازی را در شرایط سخت و بحرانی مدیریت می‌کند که خیلی باهوش بازی می‌کند و عملکرد خیره کننده‌ای دارد و راجع به آن جای خالی در امتیاز بیستم ست پنجم بازی هم که انداخت دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و عالی کار کرد.

 

 

*میلاد کامل ترین دریافت کننده است
والیبالیست جوان ایران در مورد عبادی پور و امیر غفور گفت: میلاد عبادی پور کامل ترین دریافت کننده کشورمان است و من چند وقت پیش هم گفتم که انتقادات در حقش واقعا منصفانه نیست و خداراشکر که ایشان آماده تر از لیگ ملتهای ایتالیا شدند و جواب انتقادات را با عملکرد عالی جلوی لهستان دادند.غفور هم جزو کسانی است که تجربه زیادی در این چند سال تیم ملی دارد و به تیم ملی والیبال ایران خیلی کمک کرده است و بازیکن خیلی خوبی است.

 

 

*آلکنو بزرگترین مربی دنیا است
سعادت اضافه کرد: همانطور که قبلا هم گفتم آقای آلکنو از بزرگترین و پرافتخار ترین مربیان دنیاست و یقینا کارش را بلد است و می‌داند چه کار کند.

 

 

*دلم در توکیو با تیم ملی است
او در خصوص نبودش در المپیک و دنبال کردن بازی‌ها گفت: درست است که من نتوانستم با تیم ملی به المپیک بروم ولی قطعا دلم با آن‌هاست و همان هیجانی که بچه‌ها داخل زمین برای هر پوئن دارند من هم از دور همان هیجان را دارم و برایشان انرژی مثبت می‌فرستم و امیدوارم موفق باشند.

 

سعادت در پایان گفت: امیدوارم این روند پیروزی ادامه دار باشد و تیم‌مان بتواند بهترین نتیجه را در المپیک کسب کند. 

دیدگاه‌ها