کد خبر : 1770440 | 04 مرداد 1400 ساعت 11:09 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال بهانه نیستم اما میزبانی در برتری بوکسور ژاپنی تاثیر داشت

استکی: بابت مصدومیت شه‌بخش نگران هستم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به دنبال بهانه نیستم اما میزبان بودن بوکسور ژاپنی در اعلام برتریش تاثیر داشت.

استکی: بابت مصدومیت شه‌بخش نگران هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا استکی در خصوص شکست شاهین موسوی در نخستین مسابقه رقابت‌های بوکس المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: شاهین مبارزه نزدیکی را با بوکسور ژاپنی انجام داد و در نهایت با رای داوران 3 بر 2 مغلوب شد که می‌توانست نتیجه برعکس باشد. شاهین خوب بازی کرد و توان خود را گذاشت.

 

وی در خصوص تاثیر داوری در نتیجه مسابقه گفت: در راند نخست نتیجه از سوی داوران 5 بر صفر به سود بوکسور ژاپنی اعلام شد اما با وجودی که شاهین در راند دوم برتری کامل داشت و باید در این راند 5 بر صفر به پیروزی می‌رسید، داوران نتیجه را 3 بر 2 به سود شاهین اعلام کردند. در نهایت راند آخر نیز 3 بر 2 به سود بوکسور ژاپنی اعلام و با همین نتیجه او را برنده اعلام کردند.

 

سرمربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: قطعاً شاهین برنده راند‌های دوم و سوم بود.دنبال بهانه نیستم اما کارشناسان می‌تواند مسابقه را ببینند و قضاوت کنند. از عملکرد شاهین راضی بودم. او کار خود را انجام و زحمتش را کشید اما در نهایت میزبانی در اعلام نتیجه تاثیر داشت.

 

استکی در خصوص شرایط دانیال شه‌بخش گفت: دانیال برای مسابقه چهارشنبه آماده است و فقط باید قبل از وزن‌کشی بخیه‌های او را باز کنیم و فکر نمی‌کنیم مشکلی پیش بیاید. حریف کوبایی را آنالیز کردیم و فقط آسیب دیدگی دانیال مقداری نگرانم کرده است.همه هدف ما این است که دانیال نیز مانند شاهین بازی خوبی را انجام بدهد. ما کارها و آنالیز خود را انجام می‌دهیم و در نهایت اجرا با دانیال است.

دیدگاه‌ها