کد خبر : 1770567 | 04 مرداد 1400 ساعت 20:33 | 417.7K بازدید | 16 دیدگاه

تمجید ویژه فدراسیون جهانی از صالحی

حرکت تحسین برانگیز ستاره والیبال؛ جنگجو مثل میثم(عکس)

میثم صالحی در جریان دیدار امروز ایران برابر ونزوئلا حرکت جالبی را از خود به نمایش گذاشت.

حرکت تحسین برانگیز ستاره والیبال؛ جنگجو مثل میثم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که رقابت‌های لیگ ملت ها و نتایج آن برای تیم ملی والیبال ایران تلخ بود اما ظهور برخی ستاره های جوان در ترکیب تیم ملی اتفاقی امیدوارکننده به شمار می آمد؛ یکی از این بازیکنان جوان میثم صالحی بود که جزو کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها محسوب می شد. 

 

میثم از همان ابتدای لیگ ملت ها در ترکیب اصلی تیم ولادیمیر الکنو قرار گرفت و موفق شد با ارائه نمایش های درخشان تا حدود زیادی حضورش در المپیک توکیو را تضمین کند؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و این جوان ارومیه ای با تیم ملی به توکیو سفر کرد. 

 

با توجه به علاقه ویژه سرمربی روس به میثم صالحی قابل پیش‌بینی بود که او در رقابت‌های المپیک نیز یکی از مهره های اصلی تیم ملی والیبال ایران باشد؛ مسئله ای که در دو بازی اول ایران مقابل لهستان و ونزوئلا مشاهده شده است. 

 

صالحی المپیک را خیلی فوق العاده آغاز نکرد و در ست اول دیدار برابر لهستان نتوانست در فرم ایده‌آل خود ظاهر شود اما همان طور که انتظار می‌رفت الکنو از اعتماد به او دست نکشید و این ستاره جوان و 23 ساله نیز در ادامه به خوبی پاسخ این اعتماد را داد و یکی از ارکان پیروزی تاریخی ایران مقابل یکی از قدرت های والیبال دنیا لقب گرفت. 

 

درخشش میثم صالحی تنها به بازی برابر لهستان ختم نشد و او در دیدار برابر ونزوئلا که بامداد امروز برگزار شد نیز نمایش کم نقصی را از خود ارائه داد. اما یک حرکت قابل توجه توسط والیبالیست ارومیه ای باعث شد که صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از این والیبالیست بپردازد. 

 

روی یک صحنه توپ در حال بیرون رفتن از زمین بود و به نظر نمی رسید که شانسی برای بازگشت آن به زمین ونزوئلا وجود داشته باشد اما میثم صالحی روحیه فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و تمام توانش را برای بازگرداندن توپ به کار گرفت؛ اتفاقی که یک صحنه جالب را رقم زد و باعث شد میثم بعد از برخورد با تابلوهای تبلیغاتی روی زمین بیفتد. 

 

1627590

 

1627591

 

1627592

 

اگر چه آن توپ نهایتا به بازی برگردانده نشد اما توییتر رسمی فدراسیون جهانی والیبال ویدئوی این صحنه را در صفحه رسمی خود به اشتراک گذاشت و با تمجید از میثم صالحی درباره آن نوشت: "هر امتیاز ارزش جنگیدن دارد. این نمایشی است از میثم صالحی در دیدار دوم ایران در المپیک توکیو مقابل ونزوئلا"

 

 

1627589

دیدگاه‌ها