کد خبر : 1770570 | 04 مرداد 1400 ساعت 20:30 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

گلزن ترین دیوارهای دفاعی لیگ در ذوب آهن

وریا غفوری، آقای گل مدافعان لیگ بیستم

کاپیتان استقلال با به ثمر رساندن 6 گل، عنوان بهترین مدافع گلزن لیگ بیستم را تا یک هفته مانده به پایان این رقابت ها در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شب درخشش کاپیتان خود موفق شد بازی باخته را با پیروزی عوض کند و با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به همراه نداشت، در شب دبل وریا غفوری از سد نساجی گذشت و دست پر از قائمشهر بازگشت. اما نکته مهم این بازی، تبدیل شدن وریا غفوری به گلزن ترین مدافع لیگ بیستم بود.


غفوری که تا پیش از این 4 بار برای استقلال در لیگ برتر گل زده بود، شب گذشته موفق شد شمار گل هایش را به عدد 6 برساند و حالا او بالاتر از مدافعین نساجی و ذوب آهن در صدر برترین مدافعان گلزن لیگ بیستم ایستاده است. نکته جالب اینکه غفوری 5 مورد از 6 گل خود را در بازی های خارج از خانه و برابر تیم های فولاد، گل گهر، نفت مسجدسلیمان و نساجی به ثمر رسانده و تنها در هفته نخست و در استادیوم آزادی دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

 


پس از وریا، دو مدافع دیگر در لیگ برتر حضور دارند که تاکنون 5 بار برای تیم هایشان گلزنی کرده اند. حامد شیری کاپیتان نساجی قائمشهر 5 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. وحید محمدزاده نیز بهترین گلزن تیمش است. مدافع ذوب آهن 5 بار برای اصفهانی ها گل زده هر چند که بیشتر آنها از روی نقطه پنالتی بوده اند.

 

1620297

 

1619733


نام سه مدافع 4 گله نیز در میان گلزنان برتر لیگ بیستم دیده می شود. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس گل های حساس و سه امتیازی زیادی را برای تیمش به ثمر رساند و در صورتی قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیستم، او نقش بزرگی در این قهرمانی داشته است. 

 


سیدجلال در رقابت های امسال مقابل تیم های تراکتور در تبریز، مس رفسنجان در تهران و دیدار با سایپا در استادیوم آزادی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید، 3 گل سه امتیازی به ثمر رساند و به تنهایی 9 امتیاز برای تیمش کسب کرد. او در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر پدیده نیز یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا با 4 گل، یکی از بهترین مدافعین گلزن لیگ لقب بگیرد.


فرشاد محمدی مهر نیز 4 گل در لیگ بیستم به ثمر رسانده که گل های او می توانند کاندیدای دریافت جایزه بهترین گل لیگ باشند. او برابر ماشین سازی، صنعت نفت و پدیده گلزنی کرد و در کسب 7 امتیاز تیمش نقش اول را ایفا کرد. او در جریان شکست هفته قبل برابر نساجی هم گل زد تا تعداد گل هایش را به عدد 4 برساند. 

 

1587186


آرمان قاسمی مدافع پیکان نیز در لیگ امسال 4 گله است که تمامی این 4 گل را در 7 هفته اخیر به ثمر رسانده است. او گل برتری تیمش در بازی جنجالی با سایپا را به ثمر رساند، سپس زننده تک گل تیمش مقابل نساجی بود و در دو هفته گذشته برابر فولاد و ماشین سازی هم موفق به گلزنی شد تا به تعداد 4 گل برسد.

 

1306549


موسی کولیبالی مدافع فولاد و عبدالله حسینی مدافع ذوب آهن نیز هر کدام 3 گل برای تیمشان به ثمر رسانده اند تا نام آنها نیز در میان مدافعین گلزن لیگ بیستم تا قبل از برگزاری هفته پایانی درج شود.

دیدگاه‌ها