کد خبر : 1770571 | 04 مرداد 1400 ساعت 20:37 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

حضور مدافع جدایی‌طلب رئال مادرید در تمرینات (عکس)

رافائل واران، مدافع 28 ساله و فرانسوی رئال مادرید امروز در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور رافائل واران در ترکیب رئال مادرید بعد از یک دهه رو به پایان بوده و او قصد جدایی دارد. همین چند هفته قبل بود که جدایی سرخیو راموس از این باشگاه قطعی شد و حالا دیگر مدافع وسط رئال مادرید نیز بعد از سال ها قصد دارد لباس تیم دیگری را به تن کند.

 

اما در شرایطی که در روزهای اخیر دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد در مورد آینده رافائل واران و انتقال احتمالی او به لیگ برتر با یکدیگر در حال مذاکره بوده اند، این بازیکن امروز در کمپ والدبباس حضور یافته و به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه شد. اخبار حاکی از توافق شخصی واران با شیاطین سرخ برای انتقال به اولدترافورد در فصل آینده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مدافع فرانسوی فصل بعد لباس قرمز به تن خواهد کرد.

 

البته بازیکنانی چون لوکا مودریچ، تونی کروس، داوید آلابا و گرت بیل نیز بعد از سپری کردن تعطیلات امروز به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه شده و خود را به کارلو آنچلوتی معرفی کردند. کریم بنزما نیز در مسیر بازگشت از لیون به مادرید بود که به ویروس کرونا مبتلا شد و فعلا امکان حضور این بازیکن در تمرینات رئال وجود ندارد.

 

1627598

 

1627599

 

1627600

دیدگاه‌ها