کد خبر : 1770573 | 04 مرداد 1400 ساعت 20:43 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

لک و فیروز مامور دلداری به اخباری (عکس)

محمدرضا اخباری در این فصل در نقش ناجی تراکتوری‌ها در بیشتر بازی‌ها ظاهر شده اما برابر پرسپولیس نتوانست مانع از تحقق هدف حریف شود.

به گزارش "ورزش سه"، گلر تراکتور که در نیمه اول خصوصا بارها با واکنش‌های به موقع خود مانع از کامیابی پرسپولیسی‌ها و دستیابی آنها به گل شده بود، در نهایت مقاومتش شکسته شد و سه گل از حریف دریافت کرد تا با چهره‌ای مغموم در پایان بازی، نای بلند شدن از جایش و حضور در رختکن را هم نداشته باشد.

 

کاپیتان تراکتور که نمایش موفقی در نیمه اول این جدال داشت در نهایت با گل‌هایی که احمد نوراللهی و مهدی عبدی (دو گل) به ثمر رساندند، ناکام این بازی لقب گرفت تا اینچنین در محوطه جریمه حاضر شود. ناراحتی او بابت نتیجه کسب شده در این بازی و شکست برابر پرسپولیس باعث شد تا ابتدا فیروز کریمی سرمربی تراکتور و در ادامه حامد لک گلر پرسپولیس به سراغ او رفته و با دلداری به این گلر او را راهی رختکن کنند.

 

حامد لک و اخباری در تراکتور با یکدیگر سابقه هم تیمی بودن را دارند و اکنون سرنوشت آنها متفاوت و به این شکل در این بازی رقم خورده است. البته اخباری هفته آینده در دیداری احساسی و حساس برابر تیم اسبق خود قرار خواهد گرفت. تیمی که او را به فوتبال ایران معرفی کرد و اکنون در آستانه سقوط قرار گرفته است و باید دید نمایش او برابر نارنجی‌پوشان تهرانی که بعد از برد در این هفته روحیه بالایی برای بقا دارند، به چه شکل خواهد بود.

 

1627604

 

1627603

 

1627602

دیدگاه‌ها