کد خبر : 1770771 | 05 مرداد 1400 ساعت 20:42 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

برگزاری جشن طلای المپیک در باغ مادری! (عکس)

خانواده و دوستان تام دین در انگلیس و در باغ مادر این ورزشکار موفقیت او را جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دوستان و خانواده ورزشکاران قادر به حضور در توکیو نیستند، تصاویری از حمایت آنها از خانه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. حالا ویدیویی از دوستان و خانواده تام دین که او را مورد تشویق قرار می دهند و البته برخی از آنها پیراهنی منقش به  عبارت Team Tom  را پوشیده بودند، در ساعات اولیه صبح دوشنبه در انگلیس منتشر شده و بیش از یک میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی داشته است. در نهایت تام دین نیز موفق شد آرزوی اطرافیان و خانواده خود را برآورده کرده و مدال طلای شنای 200 متر آزاد را به دست آورد.

 

مادر دین، ​​جکی هیوز به بی بی سی گفت: "ما تا مرحله نیمه نهایی کسی را دعوت نکردیم و دیروز صبح ما تصمیم گرفتیم چنین کاری انجام دهیم. چقدر خوب است که تام بداند برخی از خانواده و دوستانش بازی های او را تماشا می کنند. ما برخی از اعضای باشگاه شنای "میدن هد" و تعدادی از همسایگان را دعوت کردیم و در نهایت 70 نفر در باغ بودند و بازی را از یک صفحه بزرگ تماشا می کردند. فکر می کنم ما هر متر را در کنار تام شنا کردیم، اما در خشکی."

 

صحنه های مشابه روز یکشنبه در تونس نیز رخ داده است. خانواده احمد هفناوی دور تلویزیون جمع شده اند و این نوجوان جهان دست به کار بزرگی زده و طلای 400 متر آزاد مردان را دریافت کرد. بیش از 2.5 میلیون نفر این ویدئو را تماشا کرده اند.

 

البته شاید تماشای این صحنه ها برای ورزشکاران تسلی خاطر باشد، اما جایگزین اتفاقات گذشته نمی شود. جید جونز، قهرمان تکواندو در لندن در سال 2012 و ریو در سال 2016 عدم حضور خانواده در کنار خود را اتفاقی ناامید کننده در این المپیک قلمداد کرد.

 

1627947

دیدگاه‌ها