کد خبر : 1770773 | 05 مرداد 1400 ساعت 20:52 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین سوت فغانی برای کدام تیم ها خواهد بود؟

علیرضا فغانی روز شنبه ایران را ترک خواهد کرد و باید دید کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت کدام یک از دیدارهای هفته پایانی را به او واگذار می کند.

آخرین سوت فغانی برای کدام تیم ها خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی داور ایرانی که پس از مهاجرت به استرالیا در لیگ این کشور مشغول قضاوت شد، برای اینکه داوری بازی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد جام حذفی را برعهده بگیرد، راهی تهران شد و با توجه به حضور بلند مدتش در ایران، در لیگ برتر نیز مشغول قضاوت شد.


او در این فاصله، دو بازی میان تیم های ذوب آهن و نساجی و همچنین سایپا و آلومینیوم اراک که برای تیم های پایین جدول جهت بقا در لیگ برتر از اهمیت زیادی برخوردار بود، قضاوت کرد و حالا پس از داوری در هفته پایانی، راهی استرالیا می شود.


البته هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال کار قضاوت کدامیک از بازی های مهم هفته پایانی را به فغانی خواهد سپرد. در هفته سی ام، پرسپولیس در جنگ بر سر قهرمانی با پیکان روبرو می شود. استقلال و سپاهان نیز در جدالی حساس و مهم در استادیوم آزادی با یکدیگر روبرو می شوند.


در پایین جدول نیز 3 دیدار حساس و سرنوشت ساز برگزار می شود. تراکتور در تبریز از سایپا پذیرایی خواهد کرد، ذوب آهن نیز در اصفهان با مس رفسنجان بازی می کند و در نهایت اینکه نفت مسجدسلیمان راهی استان مرکزی می شود تا با آلومینیوم اراک بازی کند.


فغانی پس از برگزاری بازی های هفته پایانی لیگ برتر و در روز شنبه، ایران را ترک خواهد کرد در نتیجه او در بازی ها حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی، دیداری را قضاوت نخواهد کرد. باید دید در نهایت فدراسیون کدام بازی را به علیرضا فغانی می سپارد.

دیدگاه‌ها