کد خبر : 1770775 | 05 مرداد 1400 ساعت 21:09 | 36.9K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید مدیرعامل ذوب آهن از سروش و محرم(عکس)

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی از سروش رفیعی و محرم نویدکیا تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان در شرایطی در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ بیستم برگزار شد که حساسیت بسیار بالایی داشت؛ از یک سو  سپاهان برای رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول تلاش می کرد و در سوی دیگر سبزپوشان اصفهانی برای فرار از منطقه سقوط می جنگیدند.


این نبرد در پایان با پیروزی 2 بر صفر طلایی پوشان خاتمه یافت، ولی پیروزی این بردِ بسیار پراهمیت برای سپاهان سبب نشد تا برخی از بازیکنان این تیم و همینطور سرمربی آنها رقیب را فراموش کنند و پس از پایان بازی به بازیکنان ذوب آهن که با توجه به برد سایپا شرایط بسیار خطرناک تری در هفته پایانی پیدا کردند، دلداری دادند.

 

 

1627954
قابی که نشان می دهد محرم نویدکیا در پایان بازی در حال صحبت با مسعود ابراهیم زاده مدافع چپ ذوب آهن است که نای بلند شدن از زمین ندارد. ذوب آهن با این شکست و با توجه به پیروزی سایپا مانند این تیم 26 امتیازی شد و در هفته پایانی کار سختی برای ماندن در لیگ برتر پیش رو دارد.

 


محرم نویدکیا هم در پایان بازی به سمت بازیکنان تیم همشهری رفت و با آنها همدردی داشت و هم در کنفرانس خبری به نمایش خوب ذوب آهن اشاره داشت. سروش رفیعی و برخی بازیکنان دیگر سپاهان نیز همین کار را انجام دادند تا مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب آهن امروز و 2 روز پس از این مسابقه سرنوشت ساز با انتشار پستی به تمجید از سروش رفیعی و محرم نویدکیا بپردازد.


در همین خصوص مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب آهن در اینستاگرامش با انتشار تصویری از سروش رفیعی و محرم نوید کیا نوشت: "فارغ از نتیجه بازی سپاهان و ذوب آهن، در روز بازی ناظران و علاقه مندان فوتبال شاهد روی دیگری از فوتبال بودند. قصه معرفت و جوانمردی است که این روزها در فوتبال ما اگر نه به گوهری نایاب، ولی قطعا نادر و کمیاب تبدیل شده است. در روزگاری که تهمت، افترا، بدگویی و فرافکنی به روش هایی معمول و دم دستی برای بی ارزش کردن کار حریفان و به زیر کشیدن رقیب تبدیل شده است دیدن صحنه هایی که محرم نویدکیا و سروش رفیعی در پایان بازی خلق کردند بی شک نه تنها دل همه اهالی فوتبال بلکه هر بیننده ای را شاد کرده و امید به زنده ماندن سیره پوریای ولی را زنده کرد. برد و باخت جزیی از ورزش و فوتبال است و تکرار شدنی و تغییر پذیر . آنچه به یاد می ماند رسم جوانمردی است."

 

1627951

دیدگاه‌ها