کد خبر : 1770821 | 06 مرداد 1400 ساعت 09:04 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تلاش برای گاز گرفتن حریف؛

حمله نیوزلندی‌های به اینستاگرام بوکسور مراکشی

یونس بالا، بوکسور مراکشی به دلیل تلاش برای گاز گرفتن گوش حریف نیوزلندی‌اش هم رد صلاحیت شد و هم هدف حملات تنفرآمیز در اینستاگرام قرار گرفت.

حمله نیوزلندی‌های به اینستاگرام بوکسور مراکشی

به گزارش "ورزش سه" ، روز گذشته  یک بوکسور مراکشی که به نظر زیادی تحت تاثیر مایک تایسون و ماجری کندن گوش ایواندر هالیفیلد قرار دارد سعی کرد که گوش حریف خود را گاز بگیرد!

یونس بالا که در امتیازات از دیوید نیکا، حریف نیوزلندی خود، عقب افتاده بود با دهان کاملا باز و دندان‌های آماده گاز گرفتن به سمت گوش نیکا هجوم برد؛ صحنه‌ای که به شدت یادآور گاز جنجالی و بدنام مایک تایسون و کندن قسمتی از گوش حریفش ایواندر هالیفیلد در مبارزه سال 1997 بود.

 

1628060

 

نیکای 25 ساله موفق شد تا سرش را بدزدد و از دندان های حریف سنگین‌وزن خود فاصله بگیرد. بوکسور نیوزلندی به داور درباره این موضوع شکایت کرد اما داور که به نظر می‌رسید صحنه را ندیده است دستور به ادامه مبارزه داد.

یونس بالا با وجودی که در پایان مسابقه شکست خورده بود، اما پس از این مبارزه به دلیل این حرکت غیرقابل قبولش رد صلاحیت هم شد.

نیکا پس از این مبارزه گفت: "خوشبختانه او گارد دندان‌هایش را در دهان داشت و من هم کمی عرق‌آلود بودم... اما بی‌خیال پسر! اینجا المپیک است. خودت را جمع و جور کن."

 

1628058

مایک تایسون در مبارزه سال 1997 یک تکه از گوش ایواندر هالیفیلد را با دندان کند

 

بوکسور مراکشی پس از مسابقه گفت که پیام‌های تنفرآمیزی از سوی نیوزلندی ها دریافت کرده است.

 

بالا در استوری اینستاگرام نوشت: "به همه مردمی که از نیوزلند می‌آیند... با تمام احترامی که برای این کشور قائلم، اما شما احترام خودتان را نگه نمی‌دارید. من به هیچ پیام یا کامنت توهین‌آمیزی از سوی شما پاسخ نخواهم داد و متاسفم چیزهای بزرگی در انتظار من است."

 

1628061

 

نیکا نیز بعدا از حریف خود دفاع کرد و از هواداران خواست تا "اگر حرف خوبی برای زدن ندارند، با بالا تماس نگیرند."

 

نیکا خطاب به هوادارانش نوشت: "حرارت مبارزه می‌تواند بهترین و یا بدترین روی آدم را به نمایش بگذارد. این هم بخشی از این ورزش است. من چیزی جز احترام نسبت به حریفم ندارم و می‌توانم یاس و استیصالی که او احساس کرده را درک کنم."

 

دیدگاه‌ها