کد خبر : 1770948 | 06 مرداد 1400 ساعت 18:52 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم؛

اسلامی: بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد

مهاجم نساجی معتقد است مدافع استقلال باید در شروع نیمه دوم اخراج می‌شد.

اسلامی: بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی با بیان اینکه شرایط مطلوبی قبل از آخرین بازی فصل داریم، اظهار کرد: در روزهای گذشته تمرینات را با جدیت انجام دادیم، بازی مقابل استقلال را فراموش کردیم و می‌خواهیم با حفظ روحیه بالایی که در بین بچه‌های تیم وجود دارد، بهترین عملکرد را در آخرین بازی فصل داشته باشیم و دوباره دل مردم قائم‌شهر و مازندران را شاد کنیم.

 

او درباره دیدار مقابل استقلال عنوان کرد: با اینکه پر گل‌ترین باخت ما در نیم‌فصل دوم بود، اما به نظرم چیزی از استقلال کم نداشتیم و موقعیت‌های ما بهتر از آنها بود. با نکات دقیق و خوبی هم که آقای الهامی به ما گفته بودند، از نظر فنی پا به پای آنها جنگیدیم و زود هم به گل رسیدیم، اما یک پنالتی در آخر نیمه اول همه برنامه ما را بهم ریخت و در روحیه بچه‌های تیم ما تاثیر گذاشت.

 

1627578

 

مهاجم نساجی درباره گلزنی برابر استقلال و روند خوبی که طی هفته‌های اخیر داشته است، عنوان کرد: لطف خدا و تلاش تمام بازیکنان بود که پاس خوب قائدرحمتی را وارد دروازه کردم. برای این بازی انگیزه زیادی داشتم و خوشحالم که دوباره برای تیمم گل زدم، اما معتقدم بازهم می‌توانستیم به گل برسیم.

 

اسلامی با بیان اینکه همیشه سعی کردم درباره داوری اظهار نظر نکنم، گفت: ضمن احترام به آقای حیدری که جزو بهترین داوران ایران هستند، مدافع استقلال در همان شروع دوم و قبل از اینکه گل دوم را بخوریم، ۱۰۰ درصد روی من خطا کرد و اجازه نداد تک به تک بشوم. اگر همان صحنه را خطا می‌گرفت، حتی می‌توانست بازیکن استقلال را اخراج کند یا حداقل کارت زرد بدهد. همان مدافع چند دقیقه بعد هم یک کارت زرد دیگر گرفت و به نظرم باید اخراج می‌شد.

 

او در خصوص دیدار مقابل گل‌گهر ابراز کرد: با تیم قابل احترام و خوبی بازی داریم که برای آسیایی شدن تلاش می‌کند، اما بازیکنان نساجی می‌خواهند با خاطره‌ای خوش فصل را تمام کنند و یک بازی خوب داشته باشند. همانطور که ما در اواسط فصل انتظار داشتیم تا دیگر تیم‌ها با تمام وجود مقابل رقبای ما در پایین جدول بازی کنند، الان هم دیدار با گل‌گهر برای تیم‌هایی که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، مهم است و از ما انتظار دارند تا پرقدرت به میدان برویم. امیدوارم مقابل گل‌گهر روز خوبی داشته باشیم و امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها