کد خبر : 1770954 | 06 مرداد 1400 ساعت 20:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

علوی: برای تمام مسابقات ناظر ویژه در نظر بگیرند

مدیر تیم فولادخوزستان می‌گوید اکنون تنها به دیدار با پدیده مشهد فکر می‌کنند و بازی به بازی پیش خواهند رفت.

علوی: برای تمام مسابقات ناظر ویژه در نظر بگیرند

به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی مدیر تیم فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر گفت: جمعه روز پاک فوتبال ایران خواهد بود، همه بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ باشرف هستند. امیدواریم هرکس به هرچه لیاقت دارد برسد و توقع ما این است که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق همه بازی‌های هفته آخر را رصد کنند تا ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید.


وی افزود: ما برای کسب سهمیه آسیایی با چند تیم می‌جنگیم، بعضی تیم‌ها در جنگ قهرمانی هستند و فکر می‌کنم سه تیم نیز برای فرار از سقوط مبارزه می‌کنند. انتظار ما این است که در تمام مسابقات حتی بازی ما ناظر ویژه قرار بدهند تا همه اتفاقات را رصد کنند.

 

علوی در پایان در خصوص مسابقات جام حذفی گفت: اکنون تمام تمرکز ما روی بازی آخر لیگ برتر است تا بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و باعث شادی هواداران فولاد شویم ان‌شاءالله پس از آن به فکر مسابقه در جام حذفی هستیم. سیاست تیم ما همیشه بازی به بازی بوده است‌ و با این نقشه راه پیش می‌رویم.

 

گفتنی است فولاد روز جمعه در آخرین دیدار لیگ برتر به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت، شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی برابر صنعت نفت به این مسابقه رسیده آمد و تیم پدیده در دیدار قبل برابر مس رفسنجان شکست خورده است. قرمزهای اهوازی اکنون در رده پنجم قرار دارند و برای رسیدن به کسب سهمیه احتمالی باید برابر پدیده مشهد پیروز شوند و گل‌گهر سیرجان نیز نباید مقابل نساجی مازندران پیروز شود تا فولاد بتواند رتبه چهارم جدول را مال خود کند‌. دو تیمی که در بین چهار تیم برتر جام حذفی قرار دارند و در صورتی که استقلال قهرمان جام حذفی شود تیم چهارم لیگ قرار به مسابقات آسیایی صعود می‌کند‌

دیدگاه‌ها