کد خبر : 1770956 | 06 مرداد 1400 ساعت 20:34 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

امسال در حق تیم ماکم‌لطفی شد؛

نوشی‌صوفیانی: منتظر فوتبال سالم باشید

دروازه‌بان مس رفسنجان تاکید کرد در هفته پایانی بهترین نمایش خود را مقابل ذوب‌آهن به نمایش می‌گذارند.

نوشی‌صوفیانی: منتظر فوتبال سالم باشید

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی‌صوفیانی درباره شرایط مس رفسنجان اظهار کرد: دو مساوی و یک بردی که اخیرا داشتیم، تیم را از نظر روحی در شرایط خیلی خوبی قرار داده و تمام بچه‌ها آماده هستند تا در آخرین مسابقه نیز همین روند را ادامه دهند و یک نتیجه قابل قبول مقابل ذوب‌آهن بگیریم.

 

او با اشاره به پیروزی مس رفسنجان مقابل پدیده گفت: با آگاهی کامل از بازی حریف وارد مسابقه شدیم و آقای ربیعی و کادر فنی تیم تمام نکات فنی لازم را به ما گفته بودند. خدا را شکر علاوه بر اینکه نتیجه و سه امتیاز را گرفتیم، یک فوتبال خوب هم در آخرین بازی تیم در رفسنجان انجام دادیم تا دل مردم این شهر و کارکنان مس را شاد کنیم.

 

دروازه‌بان مس رفسنجان یادآور شد: شایستگی ما رتبه‌های بالاتر از دهم در جدول است و هنوز هم این شانس را داریم تا در صورت پیروزی در هفته آخر به رده هشتم برویم، اما امسال یک مقدار در حق تیم ما کم‌لطفی شد و بدشانسی آوردیم، وگرنه تیم ما تاکتیک و نمایش خوبی داشت و به نظرم در سال اول حضورش در لیگ برتر فوق‌العاده کار کرد.

 

نوشی‌صوفیانی در خصوص اینکه بازی هفته آخر مس مقابل ذوب‌آهن در سرنوشت تیم سقوط کننده لیگ برتر تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: به تمام تیم‌هایی که دغدغه این مسابقه را دارند و افرادی که دلسوز و پیگیر فوتبال هستند قول می‌دهیم که با تمام توان خودمان مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم. منتظر یک فوتبال سالم باشید و مطمئن باشید که می‌خواهیم روند شکست‌ناپذیری در سه هفته اخیر را برابر ذوب هم ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها