کد خبر : 1770983 | 06 مرداد 1400 ساعت 23:49 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ویژه پل پوگبا از ژیمناست زن آمریکایی(عکس)

بعد از اتفاقاتی که برای سیمون بایلز رخ داد، حالا پل پوگبا به حمایت از این ژیمناست زن آمریکایی پرداخته‌است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های المپیک توکیو در روز چهارشنبه تحت تاثیر انصراف غیرمنتظره و شوکه کننده سیمون بایلز از مسابقات تیمی ژیمناستیک زنان بود و همگان منتظر بودند تا بفهمند آیا این قهرمان آمریکایی به مسابقات بازمی گردد یا خیر.

 

روز سه شنبه بایلز، وقتی پس از دریافت نمره پایین در مسابقات خرک خود از مسابقات تیمی کنار رفت، موجی از شوک و شگفتی را در بازی های تابستانی ایجاد کرد. این ژیمناست 24 ساله گفت که فشار برآورده کردن انتظارات و تلاش برای دستیابی به رکورد شش مدال طلا برای وی راهی جز کناره گیری با هدف حفظ سلامت روانش نگذاشته است.  همچنین کناره گیری بایلز از فینال رقابت های انفرادی نیز شوکی دیگر به المپیک به حساب می‌آمد.

 

بعد از اتفاقات رخ داده برای سیمون بایلز بسیاری از چهره‌های مهم به حمایت از این ژیمناست زن آمریکایی پرداختند و حالا پل پوگبا نیز توئیتی در این باره به اشتراک گذاشته است. ستاره منچستریونایتد در حمایت از بایلز نوشت: "لحظه‌ای از قدرت انکارناپذیر سیمون بایلز. ما همیشه بر جنبه جسمانی سلامتی تمرکز می کنیم اما جنبه ذهنی نیز به همان اندازه مهم است. وقتی از هر دو مراقبت کنید، در زندگی شکوفا خواهید شد!"

 

 

1628397

دیدگاه‌ها