کد خبر : 1771043 | 07 مرداد 1400 ساعت 13:20 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

مخالفت قاطع ستاره آرژانتینی با انتقال به آرسنال

اسپورت مدیاست مدعی شد لائوتارو مارتینز هیچ علاقه ای به حضور در آرسنال ندارد.

مخالفت قاطع ستاره آرژانتینی با انتقال به آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در قرارداد خود با اینتر بندی 111 میلیون یورویی دارد که به واسطه آن هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت آن، ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد. با این حال تلگراف در روزهای اخیر مدعی شد که باشگاه آرسنال قصد دارد با وارد کردن هکتور بیرین، شرایط را برای جذب لائوتارو فراهم کند.

 

 

1598474

 

 

با این حال حتی اگر توپچی ها موفق شوند قیمت لائوتارو مارتینز را کاهش دهند و برای جذب او اقدام کنند، بعید به نظر می‌رسد که خود این مهاجم آرژانتینی راضی به حضور در این تیم شود. در واقع مارکو بارزاگی، کارشناس نقل و انتقالاتی اسپورت مدیاست مدعی شده که لائوتارو تنها برای حضور در یکی از سه تیم بزرگ اسپانیا اینتر را ترک خواهد کرد.

 

در واقع لائوتارو مصمم است که در صورت ترک نراتزوری راهی یکی از تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا یا اتلتیکو مادرید شود. از طرفی آینده این ستاره آرژانتینی که ماه آینده 24 ساله خواهد شد همچنان روی هواست زیرا قرارداد او با اینتر در سال 2023 به پایان می‌رسد. این در حالی است که گزارشات حاکی از آن بوده که مذاکرات بین مدیر برنامه او و نراتزوری برای تمدید قرارداد خیلی خوب پیش نمی‌رود.

 

 

1628282

دیدگاه‌ها