کد خبر : 1771106 | 07 مرداد 1400 ساعت 19:58 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

10 بازیکن با رنج سنی 20 سال برای نفت ساختیم؛

پیروانی: فردا ترکیب متفاوتی خواهیم داشت

مربی تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد که این تیم فردا با ترکیبی متفاوت و با حضور بازیکنان جوان مقابل ماشین‌سازی بازی خواهد کرد.

پیروانی: فردا ترکیب متفاوتی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه" امیرحسین پیروانی دستیار سید سیروس پورموسوی در صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد؛ پیروانی در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: لیگ برتر به ایستگاه آخر رسید، ما فردا با تیم خوب و ریشه‌دار ماشین‌سازی بازی داریم؛ علی‌رغم این‌که در لیگ امسال نتوانستند به خواسته‌هایشان برسند، امیدوارم در سال‌های آینده به خواسته‌هایشان برسند. با توجه به این‌که بازی فردا برای ما خیلی حساس نیست، همان تفکر و فلسفه که از اول داشتیم، با تمام وجود و تمام کیفیتی که بازیکنان‌مان در تمرینات ارائه کردند و تلاشی که انجام می‌دهند در زمین حاضر می‌شویم.

 

مربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: طبیعی است که باشگاه‌های مختلف اول فصل فلسفه‌ای برای خودشان دارند و اهدافی را تعیین می‌کنند، ممکن است که برخی تیم‌ها فقط هدف‌شان قهرمانی باشد، بعضی از تیم‌ها به دنبال سقوط نکردن هستند و بعضی از تیم‌ها به دنبال کسب سهمیه هستند. اما باشگاه صنعت نفت از ابتدا با توجه به جلساتی که با مدیرعامل محترم داشتیم، قرار بر این بود که ما به جز حضور موفق و پررنگ در لیگ، بتوانیم جوانان را تربیت و صاحب تجربه کنیم که در سال‌های آینده برای تیم صنعت نفت و شهر خوب آبادان بتوانند مثمرثمر باشند. حداقل در این قضیه می‌توانیم خیلی محکم بگوییم که با درایت سرمربی محترم و بقیه همکاران موفق بوده‌ایم.

 

وی افزود: شرایطی را برای این تیم فراهم کردیم که خوشبختانه حدود 10 بازیکن که رنج سنی‌شان 20 سال است، در بازی‌های مختلف تیم ما بازی کردند و تجربه کسب کردند و علی‌رغم این‌که ما مثل بقیه تیم‌ها برای بازی فردا، بازیکن مصدوم و محروم پرشماری داریم اما خوشحال هستیم که این بازیکنان جوانی که پرورش یافته همینجا هستند، فردا قطعا در زمین حاضر می‌شوند و ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی با حضور بازیکنان جوان‌مان داریم. جوانانی که در دیگر بازی‌ها به صورت تعویضی یا فیکس بازی کرده‌اند، آن‌ها با باشگاه نفت قراردادی 2-3 ساله دارند که امیدوارم در سال‌های آینده باشگاه صنعت نفت بازهم بتواند از آن‌ها مثل میوه‌های به ثمر رسیده استفاده کند.

 

پیروانی درباره غایبان احتمالی نفت برای دیدار با ماشین‌سازی گفت: آقای حکیم نصاری بازیکن محروم ما هستند و الا ماشالله بازیکن مصدوم داریم که عرض کردم بازیکنان جوانی هستند که فردا جایگزین می‌شوند و قطعا اگر بهتر از آن‌ها در زمین حاضر نشوند، ضعیف‌تر از آن‌ها در زمین حاضر نخواهند شد. چرا که تیم براساس تاکتیک پیش می‌رود و این بازیکنان در آن تاکتیک قرار می‌گیرند و این قول را می‌دهم که فردا، آخرین بازی در این فصل یکی از بهترین بازی‌های تیم ما باشد و بتوانیم سه امتیاز شیرین را به دست آوریم و با اتفاقات خوبی که می‌افتد، 2-3 پله در جدول صعود کنیم.

دیدگاه‌ها