کد خبر : 1771112 | 07 مرداد 1400 ساعت 20:52 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

سیرجان به قطب ورزش ایران تبدیل خواهد شد

قلعه‌نویی: فردا سخت‌ترین بازی فصل را پیش روداریم

سرمربی گل گهر معتقد از جهات زیادی بازی فردا مقابل نساجی می‌تواند سخت‌ترین بازی این تیم در طول فصل باشد.

قلعه‌نویی: فردا سخت‌ترین بازی فصل را پیش روداریم

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر و نساجی اظهار داشت: اجازه دهید دروهله اول عید غدیر و تبریک بگویم و همچنین یک تشکر ویژه از مردم سیرجان و کارگران عزیز کارخانه گل گهر که دستشان را می بوسیم و دوستان رسانه‌ای درطی یک سال گذشته بسیار محبت و ما را حمایت کردند.


همچنین از آقای عتیقی، هیئت‌مدیره و آقای ملارحمان و همچنین آقای جواهری نیز باید یاد و تشکر کنیم. به‌هرحال ما سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، یک‌ساله فرسایشی بود که واقعاً جا دارد در پایان از بازیکنان خودم نیز تشکری داشته باشم.

 

قلعه‌نویی درخصوص بازی فردا گفت: بازی فردا سخت‌ترین مسابقه ما خواهد بود. نساجی در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌هایی‌ست که بیشترین امتیازات را گرفته و جزو سه تیمی است که بالاترین امتیازات را در نیم‌فصل دوم جمع کرده است. شرایط جدول برای آن‌ها زیاد فرقی ندارد و شاید استرس آن‌ها کمتر باشد، اما برای ما که به دنبال چهارمی هستیم، باید باانگیزه بالاتری کارکنیم و دوندگی و تمرکز داشته باشیم تا به‌عنوان چهارمی رسیده و کار بزرگی را انجام بدهیم. هرچند حق گل گهر سیرجان بیشتر از این‌ها بوده است.

 

سرمربی تیم فوتبال گل گهر تأکید کرد: چند عامل باعث شد که به حقمان امسال نرسیم و نمی‌خواهیم در موردش زیاد صحبت کنم. فردا قطعاً بازی سختی داریم واصلی‌ترین فینال ما بازی فردا خواهد بود. از تک‌تک بازیکنانمان تشکر می‌کنم که در مسجدسلیمان کار بزرگی کردند. هرچند در پنج دقیقه آخر فشار زیادی را متحمل شدیم، اما ما می‌توانستیم بازی را راحت‌تر را ببریم.

 

 

1628603

 

 

قلعه‌نویی یادآور شد: در این دو روز خیلی با بازیکنانم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که سخت‌ترین بازی ما فردا است و امیدوارم فردا بتوانیم چهارمی را تثبیت کرده و نماینده شایسته‌ای برای مردم سیرجان و کارگران کارخانه عزیز که واقعاً زحمت می‌کشند باشیم.

 

سرمربی گل گهر درخصوص اینکه در ابتدای فصل کسی تصور نمی‌کرد گل گهر شانس کسب سهمیه آسیا را داشته باشد، اما حالا هم این شانس را دارد و هم این تیم به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده گفت: اجازه بدهید ما همه تمرکزمان را برای بازی فردا بگذاریم و پس‌ازآن فرصت داریم برای بازی جام حذفی صحبت کنیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها هست و در همه دنیا به این عنوان شناخته می‌شود. ما تیم خیلی خیلی خوبی هستیم، در ساختار دفاعی و حمله خوب کار می‌کنیم. خوشحال هستم که همه از گل گهر به‌عنوان تیمی یاد می‌کنند که فوتبال خوبی بازی می‌کند. همه از بازی‌های گل گهر لذت می‌برند و چه می‌بریم و چه می‌بازیم همه از ما تعریف می‌کنند. این هدف ما از ابتدای فصل بود که به ثبات تیمی برسیم و خوشحالم هر جا که می‌روم، گل زده، آقای گل و... از تیم من است.

 

وی تأکید کرد: همان‌طور که گفتم لیاقت ما خیلی بیشتر از این‌ها است ولی یکسری عوامل باعث شد به حقمان نرسیم. همان‌طور که قول داده بودیم می‌خواستیم به ثبات برسیم که حتی به بیشتر از آن رسیدم و ان‌شاءالله فردا فینال سخت‌ داریم که امیدوارم  آن را به نحو احسن پشت سر می‌گذاریم و سپس روی جام حذفی تمرکز خواهیم کرد.

 

قلعه‌نویی با اشاره به غایبان تیمش در بازی فردا گفت: علیزاده محروم است و خوشبختانه مصدوم هم نداریم که جا دارد از همه اعضای کادر پزشکی و سرپرستی و رسانه‌ای و افراد دیگر تشکر کنم. آقای عتیقی در این راه برای ما زحمات زیادی کشید و همچنین آقای قلیچ خانی که از او هم ممنون هستم. بازهم می‌گویم اگر همین برنامه جلو برود، ورزش سیرجان قطب ورزش ایران خواهد شد. به‌خصوص با برنامه‌های صورت گرفته، در کمتر از سه سال ورزش سیرجان خصوصاً فوتبال به قطب ورزش ایران بدل خواهد شد.

دیدگاه‌ها