کد خبر : 1771114 | 07 مرداد 1400 ساعت 21:15 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

70 بازی در 11 ماه؛

پدری: تعطیلات؟ هر چه بارسا بگوید!

پدری، هافبک بارسلونا و اسپانیا، در طول 11 ماه گذشته در 70 مسابقه شرکت کرده است و بسیاری معتقدند که این بازیکن 18 ساله نیاز به استراحت دارد.

پدری: تعطیلات؟ هر چه بارسا بگوید!

به گزارش "ورزش سه"، پدری در واکنش به صحبت هایی که درباره نیاز او به استراحت در این هفته ها مطرح شده صحبت کرد. پس از پخش تصاویری از پدری در المپیک که در آن چهره او به شدت خسته به نظر می رسید، بسیاری از هواداران به ابراز نگرانی درباره این بازیکن 18 ساله که ماه‌هاست بی وقفه در حال بازی در سطح باشگاهی و ملی بوده، پرداختند.

در طول فصل 21-2020 پدری در تمام رقابت ها 52 بار برای بارسلونا بازی کرد که از این تعداد د ر40 مسابقه از ابتدا در زمین حضور داشت.

او سپس مستقیماً به یورو 2020 رفت، جایی که در هر شش مسابقه اسپانیا بازی کرد و فقط یک دقیقه از بازی را از دست داد؛ مقابل سوییس که قبل از ضربات پنالتی تعویض شد.

 

1628606

 

اما حتی پس از اینکه اسپانیا در نیمه نهایی به ایتالیا باخت، پدری باز هم به بازی برای لاروخا در تابستان ادامه داد.

او و دیگر بازیکنانی مانند دنی اولمو، اریک گارسیا، پائو تورس، اونای سیمون و میکل اویارزابال همه در بازی های المپیک توکیو حضور دارند.

به نظر می رسد که پدری به شدت شایسته یک استراحت طولانی باشد اما خود بازیکن می گوید که در حال حاضر احساس خستگی نمی کند.

 

1628604

 

پدری در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت: "من خسته نیستم. همیشه سعی می کنم استراحت کنم، برای من سخت نیست که کمی بخوابم و این خیلی به من کمک می کند."

 

پدری بین بازی نیمه نهایی اسپانیا در یورو 2020 و اولین بازی برای المپیک تنها 9 روز فرصت داشت.

او در هر دو بازی نخست گروهی اسپانیا 90 دقیقه بازی کرد و در تساوی 1-1 مقابل آرژانتین در روز چهارشنبه که شصت و هشتمین بازی او در این فصل بود، 73 دقیقه در زمین حضور داشت.

اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی با ساحل عاج بازی می کند و در صورت صعود به فینال می تواند تا 7 آگوست در توکیو باشد.

رقابت های بارسلونا در لالیگا فقط یک هفته بعد از این تاریخ آغاز می شود و اگرچه پدری در آن تاریخ قرار است بالاخره به تعطیلات برود، بازیکن جوان منتخب یورو 2020 از این روند راضی است.

 

1628605

 

پدری در ادامه گفت: "من تلاش می کنم که از این وضع لذت ببرم و پاهایم هم به اندازه کافی خوب هستند. تعطیلات؟ هر کاری که بارسا بگوید انجام خواهم داد."

پدری پس از امضای قرارداد با بارسا، به سرعت جایگاه خود را در تیم اول پیدا کرد و در حال حاضر بازیکن ثابت باشگاه و تیم ملی اسپانیا است. هواداران امیدوارند که این بازیکن نوجوان با فشار آوردن بیش از حد به خودش، خیلی زود خودش را نسوزاند و بتواند مدتها در سطح اول فوتبال حضور داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها