کد خبر : 1771125 | 07 مرداد 1400 ساعت 23:03 | 27.8K بازدید | 1 دیدگاه

آینده مبهم ستاره اینتر؛

کریستین اریکسن و حداقل شش ماه دوری از میادین

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر که در مسابقات یورو 2020 دچار ایست قلبی شد، حداقل باید شش ماه قبل از اینکه دوباره اجازه بازی برای اینتر پیدا کند، از میادین دور باشد.

کریستین اریکسن و حداقل شش ماه دوری از میادین

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن برای اینکه بتواند دوباره برای اینتر بازی کند، حداقل باید شش ماه دیگر منتظر بماند و تازه ممکن است پس از این مدت هم به دلیل ایست قلبی که داشت برای همیشه از حضور در سری آ محروم شود.
 

اریکسن ماه گذشته در جریان بازی تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020 مقابل فنلاند در اواخر نیمه اول بازی دچار ایست قلبی شد و با تلاش تیم پزشکی اجرا عملیات احیا و استفاده از دستگاه شوک در کنار زمین پس از دقایقی طولانی به زندگی بازگشت.

 

1626005

 

اریکسن چند روزی را در بیمارستان بستری بود و برای اطمینان بیشتر یک دستگاه ضربان ساز مینیاتوری در سینه او کاشته شد، اما پزشکان در ایتالیا هشدار داده اند که هیچ بازیکنی که  مجبور به استفاده از چنین تجهیزات پزشکی است، اجازه بازی کردن در سری آ را پیدا نخواهد کرد.

در حالی که سایر لیگ ها قوانین متفاوتی دارند، فدراسیون فوتبال ایتالیا به بازیکنانی که دارای ضربان ساز هستند اجازه بازی حرفه ای را نیم دهد.

اگر بیماری قلبی اریکسن به دلیل التهاب موقتی ایجاد شده باشد، می توان ضربان ساز را برداشت و او می تواند کار خود را در سری آ برای اینتر از سر بگیرد.

 

1628297

 

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا مدت زمان انجام آزمایشات و برداشتن ضربان ساز حداقل شش ماه است.

بنابراین در حالی که انتظار می رود اریکسن هفته آینده برای تمرینات پیش فصل در میلان حاضر شود، مطمئناً او حداقل تا ماه فوریه سال 2022 برای اینتر بازی نخواهد کرد.

این بازیکن 29 ساله تا ژوئن سال 2024 با اینتر قرارداد دارد.

 

دیدگاه‌ها