کد خبر : 1771133 | 08 مرداد 1400 ساعت 01:21 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت فن‌دایک و گومز پس از 10 ماه (عکس)

مدافعان میانی لیورپول پس از دوره طولانی مدت از میادین، در بازی دوستانه امشب تیمش وارد میدان شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول امشب در اتریش دیداری دوستانه با هرتابرلین آلمان برگزار کرد؛ دیداری که با برتری 4 بر 3 تیم آلمانی همراه بود. مانه، مینامینو و چمبرلین سه گل لیورپول را در شبی به ثمر رساندند که ویرژیل فن دایک و جو گومز بعد از 10 ماه دوری از میادین، برای این تیم به میدان رفت.

در اواخر مهر ماه سال گذشته بود که در جریان دربی جنجالی لیورپول و اورتون، ویرژیل فن دایک درون محوطه جریمه برخورد سنگینی با دروازه‌بان حریف، جردن پیکفورد، داشت. بعد از مشاهده تصاویر آهسته قابل حدس بود که مصدومیت مدافع هلندی بسیار جدی است و همین اتفاق نیز رخ داد و او از زمین مسابقه خارج شد. پاره شدن رباط صلیبی کاپیتان لیورپولی ها خبر بدی بود که هواداران آنها را به شدت ناراحت کرد؛ همان گونه که خبر غیبتش در یورو 2020، خبری تلخ برای هلندی ها بود.

 

1628647

 

یک هفته پس از اینکه فن دایک رباط پاره کرد، جو گومز نیز از ناحیه زانو مصدوم شده و به دیگر بازیکن لیورپول تبدیل شد که دوری طولانی مدتی از میادین خواهد داشت. در بازی دوستانه امشب مقابل هرتابرلین اما هر دو مدافع میانی لیورپول به میادین بازگشتند که این خبر بسیار خوبی برای هواداران به حساب می آید چرا که به این ترتیب، می توانند بار دیگر شاهد بازگشت مدافعان مطمئن تیم شان به ترکیب باشند؛ اتفاقی که عکس آن، فصل قبل را برای لیورپول سخت کرد.

285 روز پس از آن مصدومیت وحشتناک، فن دایک در دقیقه 69 بازی امشب مقابل هرتابرلین به عنوان جانشین فیلیپس وارد زمین شد. همزمان با او جو گومز هم به جای ویلیامز به ترکیب لیورپول اضافه شد؛ بازیکنی که به فاصله چند هفته پس از مصدومیت شدید فن دایک، در تمرینات تیم ملی انگلیس با یک مصدومیت شدید مواجه شده و فصل را از دست داد.

از خبر بازگشت فن دایک به میادین قطعا لوئیس فن خال هم بسیار خوشحال است چرا که در بازی بسیار حساس مقدماتی جام جهانی در خانه نروژ به حضور این مدافع باتجربه در ترکیب تیمش به شدت نیاز دارد.

 

1628649

 

1628650

 

1628648

دیدگاه‌ها