کد خبر : 1771161 | 08 مرداد 1400 ساعت 09:12 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

ونزوئلا در رده آخر گروه A والیبال المپیک

کانادا موقتا از ایران سبقت گرفت

کانادا با برتری قاطع مقابل ونزوئلا، به دومین پیروزی خود در مرحله گروهی بازی‌های المپیک دست یافت تا امیدوارتر از گذشته به صعود بماند و چشم به بازی‌های باقیمانده گروه A بدوزد.

کانادا موقتا از ایران سبقت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار از سری بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو در بخش مردان، تقابل کانادا و ونزوئلا از گروه A بود که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر و پوئن‌های 25 – 13، 25 – 22 و 25 – 12 به سود تیم کانادا پایان یافت.


این چهارمین شکست پیاپی ونزوئلا در بازی‌ها بود که نتیجه بازی پنجم (یکشنبه مقابل ایتالیا) را در قعرنشینی این تیم در گروه A بی‌اثر کرد. ونزوئلا در رده قطعی ششم جدول گروه قرار گرفت و عنوان مشترک یازدهمی توکیو 2020 (همراه با تیم ششم گروه B) را به خود اختصاص می‌دهد.

 


اما کانادا پس از عبور از ونزوئلا با 2 برد و 7 امتیاز (با یک بازی بیشتر نسبت به رقبا) موقتا از رده پنجم تا رده دوم جدول گروه بالا آمد تا امیدوارتر از همیشه چشم به نتیجه دیگر بازی‌های گروه بدوزد و به دنبال لغزشی از سوی تیم‌های لهستان، ژاپن، ایران و ایتالیا باشد تا بلکه بتواند در پایان مرحله گروهی (یکشنبه) راهی به جمع چهار تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم بازی‌ها بیابد. آخرین بازی کانادا یکشنبه مقابل لهستان خواهد بود.

 

سایر بازی‌های امروزِ گروه A
09:50: ژاپن – لهستان
15:10: ایران – ایتالیا

نتایج پیچیده گروه A و حضور ۵ مدعی برای تصاحب جایگاه ۴ تیم صعود کننده کار را برای شاگردان آلکنو نیز دشوار کرده است.
بدین ترتیب ایران حداقل باید در یکی از بازی های خود مقابل ایتالیا یا ژاپن به برتری دست پیدا کند.

 

1628735

دیدگاه‌ها