کد خبر : 1771171 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:24 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

مجیدی در انتظار درخشش دوباره ستاره قائمشهر (عکس)

فرهاد مجیدی امیدوار است تا متین کریم زاده که در دیدار با نساجی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت، این درخشش را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، متین کریم زاده ستاره بی چون و چرای دیدار استقلال و نساجی در قائمشهر بود. بازیکن جوانی که در بیشتر طول فصل یا نیمکت نشین بود و یا به عنوان بازیکن ذخیره به زمین مسابقه می آمد. او اما ستاره بی چون و چرای تیمش در قائمشهر بود و روی هر سه گل تیمش نقش مستقیم داشت.


کریم زاده که در تابستان گذشته یکی از خریدهای استقلال بود، نام او را از حضور با کیفیتش در رقابت های انتخابی المپیک توکیو شنیده بودیم. بازیکنی بوشهری که بی سر و صدا از پارس جنوبی جدا شد و به استقلال پیوست. اما با وجود اینکه فرصت چندانی برای بازی به دست نمی آورد، بی سر و صدا به کارش ادامه می داد تا بالاخره زمان درخشش او مقابل نساجی رسید.
او حالا از انگیزه های زیادی برای اثبات شایستگی هایش برخوردار است. بازیکنی که توانایی بازی در دفاع و هافبک چپ را دارد، با جدایی میلیچ می تواند در فصل بعد فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و به عصای دست مجیدی تبدیل شود.

 

1628757

 


باید دید این بازیکن پس از درخشش خیره کننده در قائمشهر، در دیدار امروز برابر سپاهان چقدر شانس بازی کردن دارد. بازیکن جوانی که حالا کوهی از انگیزه است و در صورتی که امروز فرصت بازی پیدا کند، قصد دارد با درخشش برابر سپاهان، در بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها