کد خبر : 1771237 | 08 مرداد 1400 ساعت 16:46 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

شغل جدید مربی ایتالیایی: کارشناس تلویزیونی

آنتونیو کونته در مذاکره با اسکای اسپورت

آنتونیو کونته، سرمربی پیشین اینتر، در فصل آینده هدایت تیمی را بر عهده نخواهد داشت و به جای آن در تلویزیون ایتالیا به کارشناسی بازی ها می پردازد.

آنتونیو کونته در مذاکره با اسکای اسپورت

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته مشغول مذاکره با اسکای اسپورت ایتالیا است تا در مدتی که از دنیای مربیگری فوتبال دور است، وظیفه کارشناسی بازی ها را بر عهده بگیرد.

این مربی 51 ساله به رغم به قهرمانی رساندن اینتر در فصل پیش، پس از پایان فصل به دلیل اینکه از برنامه های نراتزوری در نقل و انتقالات راضی نبود، این باشگاه را ترک کرد.

 

1605018

 

پس از جدایی کونته از اینتر باشگاه هایی مثل رئال مادرید و تاتنهام به جذب این مربی ابراز علاقه کردند و اسپرز حتی مذاکراتی با او داشت اما در نهایت هیچ کدام به جای نرسید.

کونته پیشنهاد تاتنهام را به دلیل نگرانی هایی که در رابطه با اهداف بلندمدت آنها و جاه طلبی باشگاه داشت رد کرد و در نهایت نونو اسپریتو سانتو هدایت اسپرز را بر عهده گرفت. رئال هم با کارلو آنچلوتی به توافق رسید.

به عنوان بخشی از توافق بر سر جدایی کونته، اینتر برای این مربی شرط گذاشته است که تا پایان سال با باشگاه ایتالیایی دیگری قرارداد نبندد، بنابراین انتخاب های او از پیش هم محدودتر شده است.

کوریره دلا سرا گزارش داده که کونته در حال مذاکره با اسکای اسپورت ایتالیاست تا در فصل 22-2021 به عنوان کارشناس فوتبال این شبکه فعالیت کند.

به نظر می رسد اسکای به کونته پیشنهاد داده است تا کارشناس ویژه مهمان برنامه های این شبکه باشد. اسکای اسپورت ایتالیا برای بازیهای بزرگ از جمله بازی های چمپیونزلیگ، لیگ برتر و مسابقات جام حذفی  به استودیوی تلویزیونی می رود واز نظرات کارشناسان بهره مند می شود.

 

1628870

 

این روزنامه ایتالیایی پیش بینی می کند که کار بعدی کونته در انگلستان باشد، جایی که او از سال 2016 تا 2018 در چلسی از موفقیت های بزرگی برخوردار شد.

طبق گزارشات کونته پس از نمایش ضعیف نارنجی ها در یورو 2020، پیشنهاد هلند برای تصدی مربیگری این تیم را رد کرد و همچنان به دنبال یک مسئولیت باشگاهی بود.

 

 

دیدگاه‌ها