کد خبر : 1771241 | 08 مرداد 1400 ساعت 17:23 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی یونایتد امیدوار است؛

سولسشر: برونو فرناندز کاتالیزور موفقیت یونایتد است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که برونو فرناندز، ستاره پرتغالی تیمش، کاتالیزور شیاطین سرخ در برداشتن قدم بعدی در پایان دادن به انتظار برای کسب جام است.

سولسشر: برونو فرناندز کاتالیزور موفقیت یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در پنجره زمستانی سال 2020 از اسپورتینگ به منچستریونایتد پیوست و ازآن تاریخ تبدیل به مهره ای کلیدی در ترکیب شیاطین سرخ شده است. او در 80 بازی خود با پیراهن یونایتد 40 گل به ثمر رسانده و این ستاره 26 ساله بارها آشکارا گفته است که می خواهد هر چه زودتر به پنج سال ناکامی شیاطین سرخ در کسب جام پایان دهد.

 

1605926

 

اوله گونار سولسشر در مصاحبه با وبسایت این باشگاه گفت: "من فکر می کنم که ما در حال توسعه و پیشرفت هستیم. فصل گذشته، جدا از اینکه ما نتوانستیم یک جام هم بگیریم، فصل خوبی بود.

بعد از همه تغییراتی که ما ایجاد کردیم و تلاش برای ایجاد یک تیم جدید، رده سوم در دو فصل پیش موفقیت بزرگی بود.

البته وقتی برونو به ما پیوست، کاتالیزوری برای بردن بازی های بیشتر بود و فصل گذشته احساس کردم که ما بسیار به اینکه بتوانیم برای رسیدن به صدر رقبا را به  چالش بکشیم، نزدیک هستیم. حالا مرحله بعدی باید رسیدن به آنجا باشد.

ما فقط باید پیشرفت کنیم، امیدواریم بتوانیم کیفیتی به تیم اضافه کنیم و آماده هستیم که فصل را خوب شروع کنیم. این مهمترین چیز است، اینکه خوب شروع کنیم. اولین بازی، بعد چند بازی اول، باید در اینها خوب بازی کنیم تا به ما پایه و اساسی برای تکیه کردن بر آن و ادامه راه بدهند. "

 

1602322

 

شیاطین سرخ البته عادت دارند که در آخرین مراحل کسب عنوان قهرمانی شکست بخورند و دست‌شان از جام کوتاه بماند.

در لیگ اروپا آنها در نیمه نهایی شکست خوردند، در FA Cup و جام اتحادیه در دو فصل اخیر نیز باز هم در دیدار نیمه نهایی طعم شکست را چشیدند. در فصل 21-2020 نیز در رقابت های اروپایی در فینال لیگ اروپا برابر ویارئال شکست خوردند.

آنها همچنین در لیگ برتر نیز پس از منچسترسیتی، رقیب همشهری‌شان، در رده دوم به کار خود پایان دادند.

دیدگاه‌ها