کد خبر : 1771337 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:01 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

بشتایم: تراکتوری‌ها را به آینده امیدوار کردیم

مربی تراکتور معتقد است حضور تماشاگران موجب می‌شد جایگاه بهتری از چهارم جدول کسب کنند.

بشتایم: تراکتوری‌ها را به آینده امیدوار کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد بشتایم پس از برتری تراکتور مقابل سایپا اظهار کرد: یک فصل سخت و طولانی را سپری کردیم؛ پس از یک سال فرسایشی خدا را شکر تمام بازیکنان و کادر فنی کارشان را به نحو احسن انجام دادند و توانستیم بازی آخر را ببریم و برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.

 

او ادامه داد: می‌دانستیم سایپا چیزی برای از دست دادن ندارد و برای برد می‌آید. ما هم طبق برنامه کادر فنی و آقای فیروز کریمی نتیجه گرفتیم. این برد را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم؛ واقعا جای آنها خالی بود چون اگر هواداران بودند جایگاه بهتری کسب می‌کردیم.

 

مربی تراکتور اضافه کرد: بخاطر افتادن سایپا ناراحت هستیم. آنها تیم ریشه دار و بازیکن ساز هستند. امیدوارم مسؤولان سایپا تدبیری بیاندیشند تا این تیم به لیگ برتر برگردد.

 

بشتایم عنوان کرد: بچه‌های ما همدل شده بودند تا تراکتور جایگاه خوبی کسب کند. می‌خواستیم این بازی پایان خوشی برای ما باشد و تماشاگران امیدوار شوند تا سهمیه آسیایی را نسبت به بازی‌های حذفی بگیریم.

 

او تصریح کرد: حدود ۴۰ روز دیگر در مرحله حذفی آسیا بازی داریم که برد مقابل سایپا، پایان خوشی برای ما در این فصل شد و این پیروزی موجب شد تا اگر ما در تراکتور باشیم، هواداران را به آینده امیدوار کنیم.

دیدگاه‌ها