کد خبر : 1771427 | 09 مرداد 1400 ساعت 02:55 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناجی MIS در چهار فریم؛ ممنون ساسان!

ساسان حسینی و یک گل سرنوشت ساز دیگر برای نفت مسجد سلیمان که سه امتیاز ارزشمند برای این تیم به ارمغان آورد و در نهایت منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شد.

به گزارش "ورزش سه"، اگر ذوب آهن و سایپا حریفان خود را شکست می دادند نفت مسجد سلیمان با شکست در برابر آلومینیوم اراک از جدول بازی ها خارج می شود و حتی ممکن بود نتیجه مساوی هم منجر به بقای این تیم نشود. به همین بهانه نفت بازی را در برابر آلومینیوم اراک تهاجمی شروع کرد و در لحظاتی که آماده می شد نیمه نخست را به پایان برساند و به رختکن برود ساسان حسینی یک بار دیگر در نقش منجی نفت مسجد سلیمان ابراز وجود کرد و با باز کردن دروازه آلومینیوم اراک تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

 

هم ذوب آهن باخت و هم سایپا. این نتیجه بدین معنی بود که نفت با هر نتیجه ای در جدول بازی ها باقی می ماند اما نفت حریف خود را شکست داد تا بقایش در لیگ برتر را مدیون هیچ تیمی نباشد. و از همه مهمتر نزدیک ترین تیم به منطقه خطر لقب نگیرد. تیمی که این فصل نتایج خوب کم نداشته و موفق به شکست تیم هایی چون فولاد و حتی امتیاز گیری از سپاهان در استادیوم نقش جهان اصفهان شده اما مثل همیشه از مشکلات مالی رنج برد و در خیلی از هفته ها درگیر این موضوع شد و امتیازات زیادی را به همین بهانه از دست داد. نفت سرانجام خوشی در جدول بازی های این فصل داشت اما اگر در آینده ای نزدیک برای بحران مالی خود چاره اندیشی نکند بدون شک همیشه قادر به فرار از سقوط نخواهد بود.

 

1629109

 

1629110

 

1629111

 

1629112

 

پایان خوشی در لیگ برتر؛ این استراتژی محمود فکری برای بازی پایانی بود و ساسان حسینی به خوبی این برنامه را عملی کرد و همبازیان ساسان هم از او تشکر می کنند.

دیدگاه‌ها