کد خبر : 1771439 | 09 مرداد 1400 ساعت 09:15 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی خانه به دوش بود

رضایی: ۷۰ بازیکن مجهول الحال جذب کردیم!

گلر جوان ماشین سازی می گوید در این فصل از سو مدیریت بسیار ضرر کردند و به خاطر نحوه قرارداد و دریافتی ها و مشکلاتی از این دست از همان ابتدا فصل روحیه خود را باختند.

رضایی: ۷۰ بازیکن مجهول الحال جذب کردیم! 

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی اولین تیم سقوط کننده به لیگ یک بود و شکست آبرومندانه ای مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر ۱ داشت محمد امین رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی سختی از هر لحاظ بود، هم از نظر شرایط آب و هوایی و هم شرایط تیم. ما کلا با ۱۵ بازیکن به آبادان آمدیم. دو بازیکن محروم داشتیم و بقیه بازیکنان ما همه برای رده امید بودند. ما یک تیم جوان بودیم و بودجه‌ای که برای تیم  در ابتدای فصل درنظر گرفتند در شان یک تیم لیگ برتری نبود. در نهایت هم این اتفاق می‌افتد که مشاهده کردید. مدیریت جدید آمدند و ما را شارژ مالی کردند ولی کار از کار گذشته بود. متاسفانه سقوط برای این تیم اتفاق افتاد و به نظرم ما خوب کار کردیم و با توجه به بضاعتی که داشتیم صنعت نفت را تحت فشار قرار دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی بازی را باختیم و با تمام این حرف ها این فصل هم تمام شد. انشاالله سالهای بعد  اتفاقات بهتری برای ما بیفتد.


وی در مورد اینکه به چه دلیل در دو بازی قبلی در مجموع ۱۰ گل دریافت کردند ادامه داد: ما می خواستیم آن بازی ها را ببریم. سایپا هم برای برد به زمین رفت و به خاطر حملات بی محابا که  داشت ۵ گل دریافت کرد و این موضوع دقیقا برای ما هم اتفاق افتاد. در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی با پرسپولیس چند موقعیت گل داشتیم و چند حمله کردیم و همین موضوع باعث شد فاصله بین خطوط مان زیاد شود و گل اول و دوم را که خوردیم شیرازه تیم ما از پاشید، یک اخراجی هم  دادیم و شکست خوردیم. در بازی با  پیکان هم آمدیم باخت مقابل پرسپولیس را جبران کنیم ولی بی‌محابا و بی‌تجربه حمله کردیم. خودتان هم می دانید تمام بازیکنان ما بی تجربه و جوان هستند و از این دست اتفاقات می‌افتد.


گلر جوان ماشین سازی در همین باره اضافه کرد:  یک بازیکن باتجربه و بزرگ نسبت به بازیکن بی تحربه قطعاً راحت‌تر می‌تواند با یکسری قضایا کنار بیاید. اگر به بازی های ما دقت کرده باشید زمانی که گل می خوریم شیرازه تیم ما از هم می‌پاشد زیرا توانایی و تجربه  نداریم. خودم به عنوان یک گلر جوان سعی کردم از نظر فنی به تیمم کمک کنم ولی کل تیم از ابتدای فصل مشکل داشته است.


رضایی در مورد مشکلات ماشین سازی عنوان کرد: از ابتدا فصل از لحاظ روحی روانی، نحوه قراردادها و دریافتی ها مشکل داشتیم. آقای قربانی به عنوان مالک به اینجا آمده و وضعیت تیم ما درست شده. ما قبلا مثل سریال خانه به دوش مدام جابه جا می شدیم. در نیم فصل ده بار جا بجا شدیم تا اینکه آقای قربانی آمد و تیم را تحویل گرفت و تکلیف مشخص شد و فهمیدیم که یک مالک وجود دارد که ما می‌توانیم پیش او برویم. ولی چه فایده کاش این اتفاقات از اول فصل می‌افتاد و اینقدر دیر نمیشد. از کادر مدیریتی جدید تشکر می کنم و ای کاش زودتر به داد این تیم می‌رسیدند. 


دروازه‌بان سبزپوشان تبریزی در مورد مصدومیتی که در جریان بازی برایش پیش آمد  توضیح داد: من فکر می‌کنم که یک ماه را از دست دادم. کشاله رانم در بازی با صنعت نفت پاره شد و از دقیقه ۵  با کشاله پاره بازی می‌کردم. دروازه بان هم نداشتیم که  تعویض کنیم. یکسری اتفاقات افتاد و به خاطر سوء مدیریت در نیم فصل برای یک سری بازیکن کارت صادر شد که در شان تیم لیگ یکی یا حتی لیگ دویی هم نبود چه برسد به تیم ما و بعد از اینکه  کادر مدیریتی و فنی رفتند آقای اکبرپور آمد و گفت این بازیکنان در حد و در شان تیم نیستند و  آنها را از تیم کنار گذاشت به همین علت نتوانستند کارت صادر کنند و برای دروازه بان های امید نیز کارت صادر نشد. این تیم نیم فصل برای هفتاد بازیکن کارت صادر کرد که یک چیز غیر طبیعی است آن هم برای ۷۰ بازیکنی که مجهول الحال بودند و به شخصه خیلی از آنها را نمی شناختم. لیگ برتر آمدن لیاقت میخواهد، ما می‌توانستیم در نیم فصل خرید های خیلی خوب کنیم ولی متاسفانه خریدهای انجام شد که فقط لیست ما را پر کردند و باعث شد ما یک دروازه بان دیگر داشته باشیم. چند بازی با زانوی مصدوم در چارچوب ایستادم و در این بازی هم که کشاله ام پاره شد. 


رضایی که از اوضاع اسفناک تیمش عصبانی بود در پایان صحبت‌هایش افزود:  کدام آدم عاقلی به چهار بازیکن اصلی تیمش اجازه می‌دهد که به تیم دیگری بروند؟ آن هم تیمی که برای بقا می‌جنگد. ما هم امتیاز نساجی و هر دویمان ۱۱ امتیازی بودیم. از آن طرف در نیم فصل برای بازیکنانی که در حد تیم ما نبودند کارت صادر شد و در نهایت همین می‌شود که ما بدون بازیکن می‌رویم و ۵ گل از پرسپولیس و ۵ گل از پیکان دریافت می کنیم. هیچ برنامه‌ریزی دقیقی وجود نداشت و در نهایت این اتفاقات افتاد.

دیدگاه‌ها