کد خبر : 1771442 | 09 مرداد 1400 ساعت 09:31 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

سیمون بایلز به المپیک باز می‌گردد؟

هنوز هم احتمال حضور سیمون بایلز، ژیمناست مشهور آمریکایی در رقابت های المپیک وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین اتفاقات هفته اول برگزاری رقابت های المپیک را باید کنار رفتن سیمون بایلز، ورزشکار پرافتخار آمریکایی از بخش تیمی رقابت های ژیمناستیک المپیک توکیو 2020 قلمداد کرد. سیمون بایلز پس از شروع ضعیف در بخش پرش از خرک، مدعی شد به علت حفظ سلامت روانی و بهبود اوضاع روحی خود چنین تصمیمی را گرفته و البته این اتفاق واکنش های زیاد و متفاوتی را به همراه داشت. بایلز پس از دریافت امتیاز پایین در مسابقات خرک خود از مسابقات تیمی کنار رفت، اما حالا تیم ژیمناستیک زنان آمریکا اعلام کرد هنوز احتمال شرکت سیمون بایلز در بخش های دیگر وجود دارد و البته رخ دادن این اتفاق بسته به نظر کادر پزشکی است.

 

تیم ژیمناستیک ایالات متحده در بیانیه ای گفت: "امروز و پس از مشورت بیشتر با کادر پزشکی، سیمون بایلز تصمیم گرفت از فینال مسابقات بارفیکس و چوب موازنه کناره گیری کند. شرایط او برای حضور احتمالی در فینال بخش حرکات زمینی و چوب موازنه مورد ارزیابی قرار می گیرد."

 

این در حالیست که سیمون بایلز در صورت کسب مدال طلا در این دوره میتوانست با شش طلا، پرافتخارترین زن تمامی ادوار المپیک لقب بگیرد. پس بدین ترتیب همچنان ممکن است شاهد هنرنمایی سیمون بایلز در ادامه رقابت های المپیک توکیو باشیم.

 

1629151

دیدگاه‌ها