کد خبر : 1771602 | 09 مرداد 1400 ساعت 21:28 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

جرارد پیکه: منتظر تمدید قرارداد مسی هستیم

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا ابراز امیدواری کرد قرارداد لیونل مسی به زودی تمدید شود.

جرارد پیکه: منتظر تمدید قرارداد مسی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تمامی توافقات برای تمدید قرارداد لیونل مسی، کاپیتان 34 ساله بارسلونا انجام شده و تنها سخت گیری های اداری سازمان لالیگا مانع رسمی شدن آن شده است. جرارد پیکه، مدافع 34 ساله بلوگرانا مدعی شد فصل بعد آنها باید لیگ را خوب شروع کرده و از همان ابتدا فاصله خوبی با دیگر رقبا برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد کنند.

 

1629422

 

جرارد پیکه گفت: "ما منتظر هستیم تا لیونل مسی برگه تمدید قرارداد را امضا کند و ما برای فصول بعد نیز او در کنار خود داشته باشیم. امیدوارم لیونل مسی در این مدت برای ماندن در بارسلونا قانع شده باشد."

 

جرارد پیکه در مورد شرایط بارسلونا برای فصل بعد گفت: "من با همان شور و اشتیاق سال اول حضورم در بارسلونا فصل بعد را نیز شروع خواهم کرد. ما باید سعی کنیم فصل را خوب آغاز کنیم. به طور کلی زمانی ما موفق به فتح لالیگا می شویم که از همان ابتدای فصل ریتم مناسبی در بازی های خود داشته و به خوبی پیش برویم. ما باید فاصه امتیازی ایجاد کرده و آن را حفظ کنیم. ما سعی می کنیم همین کار را انجام دهیم و امیدواریم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید نتوانند عملکرد سال گذشته خود را در فصل بعدی نیز تکرار کنند."

دیدگاه‌ها