کد خبر : 1771606 | 09 مرداد 1400 ساعت 21:55 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

خامس رودریگز:

فکر نمی کنم به رئال مادرید بازگردم

خامس رودیگز، هافبک خلاق اورتون فاش کرد هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نشده است.

فکر نمی کنم به رئال مادرید بازگردم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون تابستان سال گذشته با خامس رودیگز، ستاره 30 ساله و کلمبیایی رئال مادرید به توافق رسیدند و این بازیکن قرارداد جدید خود را تا ژوئن سال 2022 با گزینه تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد. اما به نظر می رسد رافا بنیتس، جانشین کارلو آنچلوتی تمایلی به حفظ خامس نداشته و نام او را در فهرست فروش قرار داده است. خامس که سابقه بازی در باشگاه های پورتو، موناکو و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد، مدعی شد بعید است دوباره پیراهن رئال مادرید را برای فصل بعد به تن کند.

 

1614180

 

خامس رودریگز گفت: "مردم اغلب از من می پرسند فصل بعد در چه تیمی کجا بازی خواهم کرد. پاسخ این است که خود من نمی دانم جواب این سوال چیست و این حقیقت است. در حال حاضر این برایم یک سوال بسیار پیچیده است و در ادامه خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

شایعات بازگشت احتمالی رئال مادرید و کار کردن با کارلو آنچلوتی؟ من نمی خواهم پاسخ مثبت یا منفی بدهم، زیرا نمی دانم چه می شود. من خوب و سخت تمرین می کنم و البته نمی دانم سال بعد کجا بازی خواهم کرد. در فوتبال، مانند زندگی ما نمی دانیم چه چیزی در انتظار ماست. فکر نمی کنم به رئال مادرید بازگردم و دوباره با آنچلوتی کار کنم. این یک فصل در زندگی من بسته شدده و دیگر هرگز تکرار نخواهد شد."

دیدگاه‌ها