کد خبر : 1771792 | 10 مرداد 1400 ساعت 21:15 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقع سهمیه از تیم ما منطقی نبود؛

بایرامی: هم خوشحال هستیم، هم ناراحت!

مهاجم پدیده با وجود رضایت از جایگاه تیمش معتقد است توانایی کسب رتبه‌های بالاتر را هم داشتند.

بایرامی: هم خوشحال هستیم، هم ناراحت! 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی با اشاره به عملکرد پدیده در فصل اخیر عنوان کرد: با توجه به بضاعتی که داشتیم و شرایطی که در این فصل برای تیم ما به وجود آمد و مالکیت تغییر کرد، به نظرم عملکرد قابل قبولی داشتیم و نتیجه بدی نگرفتیم. آقای رحمتی، کادر فنی و همه بچه‌ها تلاش خودشان را انجام دادند و رتبه خوبی به دست آوردیم.

 

او درباره تساوی پدیده مقابل فولاد اظهار کرد: به نظرم بازی خوب و منطقی را انجام دادیم و فرصت‌های خوبی هم ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. البته چند بازیکن تیم در اختیار آقای رحمتی نبودند و دست ایشان خالی بود.

 

مهاجم پدیده یادآور شد: فشردگی بازی‌ها روی عملکرد تیم ما بی‌تاثیر نبوده و شاید هم این اتفاق اجازه نداد ما رتبه بهتری داشته باشیم؛ خودتان ببینید که در هفته‌های آخر فقط تیم‌هایی که مهره‌های زیادی در زمین و روی نیمکت داشتند، توانستند نتایج خوبی بگیرند، اما تیم‌هایی مثل ما که با کمبود بازیکن مواجه بودند و دست سرمربی هم خالی بود، نمی‌توانستند شانه به شانه با همه رقابت کنند.

 

1616590

 

بایرامی با اشاره به ناکامی تیمش در کسب سهمیه آسیایی ابراز کرد: آقای رحمتی و کادرفنی تیم تمام تلاش خودشان را در این فصل به ویژه در دور برگشت انجام دادند، اما همانطور که گفتم واقعاً بضاعت ما مثل تیم‌هایی مثل استقلال، گل‌گهر و ... که احتمالاً آسیایی بشوند، نیست. هزینه باشگاه ما و آنها را مقایسه کنید که متوجه می‌شوید منطقی نبود ما هم‌امتیاز با آنها بشویم؛ معتقدم در چند مسابقه مثل دو دیدار اخیر مقابل مس و فولاد بدشانسی آوردیم وگرنه شرایط بهتری داشتیم.

 

او تصریح کرد: پدیده امسال از نظر مدیریتی مشکلات زیادی داشت ولی با این حال آقای رحمتی و مربیان ما اجازه ندادند بازیکنان دغدغه ذهنی داشته باشند و شرایطی به وجود آوردند تا همه تمرکز ما روی مسابقات باشد. الان هم وضعیتی داریم که هم ناراحت هستیم و هم خوشحال! ناراحت بخاطر اینکه توانایی رسیدن به رتبه‌های بهتر را داشتیم و خوشحال بخاطر اینکه با این بضاعت رتبه تک‌رقمی کسب کردیم.

دیدگاه‌ها