کد خبر : 1771808 | 10 مرداد 1400 ساعت 23:14 | 31.7K بازدید | 2 دیدگاه

با قرارداد 70میلیونی مربی فجرسپاسی شدم

معدنچی: شاغلام و فلاح نگذاشتند لیگ دویی شویم

مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: خدا را شکر می‌کنم که امسال لیگ‌برتری شدیم اما سالی هم بود که اگر شاغلام و فلاح نبودند لیگ دویی شده بودیم و فجر نابود می‌شد.

معدنچی: شاغلام و فلاح نگذاشتند لیگ دویی شویم

مهرزاد معدنچی مربی تیم فوتبال فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: وقتی تیمی به لیگ‌برتر صعود می‌کند همه عوامل چه از کادر، مدیرعامل، بازیکن و حتی تدارکات همه کنار هم بوده‌اند که این موفقیت رخ داده و به نظر من یکی از دلایلی که طلسم لیگ‌برتری شدن فجرسپاسی شکست همین همدلی و تلاش بود که باعث صعود شد. مثل همه عوامل باشگاه از صدر تا ذیل از سردار بوعلی تا سردار فلاح و کلانتری  و ... که در این موفقیت نقش داشتند من هم به عنوان عضوی کوچک کنار تیم بودم و رمز موفقیت ما همین همدلی بود.

 

او با اشاره به روزهای تلخ فجرسپاسی در آخرین سال دوران بازی‌اش تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل 93-92 فوتبالم را در فجرسپاسی به پایان بردم وقایع آن سال را دیدم. طبیعتا در پیروزی‌ها همه عوامل نقش دارند اما آن سال در بقاء تیم ما فلاح و شاغلام پیروانی باعث شدند تیم ما به لیگ دسته دوم سقوط نکند. من سال 1379 به فجرسپاسی آمدم آن موقع تیم سردار مرادی و سرهنگ جعفری بودند و خیلی فوتبالی بودند و خیلی کنار تیم بودند و می‌خواستند که تیم فجر باشد اما سال 93-92 هرگز این احساس را نداشتم و کسانی که در راس کار بودند نمی‌گویم ورزشی نبودند اما علاقه‌مند نبودند.

 

معدنچی در پاسخ به اینکه چطور دوباره امسال به مربیگری و کادر فجرسپاسی بازگشته گفت: بخاطر مشغله‌هایی که داشتم از فوتبال فاصله گرفته بودم که شاید به خاطر بی‌مهری‌هایی بود که باشگاه فجر در همان سال با من کرد. اول فصل امسال داوود مهابادی در یک فوتبال دورهمی از من پرسید چکار می‌کنی که گفتم بیزنس خودم را دارم و درگیر کارهای شخصی هستم اما ایشان گفت شما سرمایه هستی و حیف است در فوتبال نباشی و آینده مربیگری برای نسل شماست. ایشان به من محبت داشت چون در چند سال اخیر هیچکس در باشگاه فجر با من تماسی نداشت. من هم چون واقعا عاشق فوتبال هستم و این تیم را دوست داشتم مربیگری را قبول کردم.

 

 

1624984

 

 

مربی فجرسپاسی با بیان اینکه رقم قراردادش با این تیم در فصل اخیر 70میلیون تومان بوده، ادامه داد: فوتبالم را مدیون فجرسپاسی هستم و افتخارات زیادی چون قهرمانی و نایب قهرمانی حذفی و عنوان بهترین تیم شهرستانی را اینجا بدست آوردیم و حتی در بازی‌های آسیایی با تیم فجر حاضر شدم. سالی که در امارات بازی می‌کردم از من پرسیدند اگر به ایران برگردی به کدام تیم می‌روی گفتم جز پرسپولیس و فجر جایی نمی‌روم. همه می‌دانند من این دو تیم را عاشقانه دوست دارم. بدون چشمداشت با 70میلیون قرارداد بستم چون هدفم استفاده از تجربیاتی بود که کنار مربیان بزرگ یاد گرفتم و شاکر خدا هستم که اولین سال هم که به فوتبال برگشتم فجر صعود کرد.

 

او با تمجید از شرایط مالی و پشتیبانی فجرسپاسی در فصل اخیر تصریح کرد: امسال حضور سردار بوعلی به عنوان فرمانده سپاه فارس خیلی به تیم ما کمک کرد و بحث مالی با حضور ایشان واقعا حل شد. گاها در سر تمرین وقتی با سردار فلاح صحبت می‌کردم ایشان می‌گفت من سال‌های قبل خیلی دست تنها بودم و کمک مالی به ما نمی‌شد ولی حضور سرداربوعلی در شرایط مالی باشگاه تاثیرگذار شد و به گفته خود بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته، شرایط هتل و پرواز و پرداخت پول بازیکنان و ... بهتر بود و مدیریت سردار فلاح و تلاش‌های جوانی باعث شد تا امسال به لحاظ پشتوانه مالی و امکانات هیچ مشکلی باشگاه مشکلی نداشته باشد.

 

معدنچی در پاسخ به اینکه آیا سال آینده در کادرفنی فجرسپاسی خواهد بود یا خیر؟ تصریح کرد: فجر را ارث پدری نمی‌دانم. همانطور که فصل 93-92  که فوتبالم در این باشگاه تمام شد و خداحافظی کردم در خصوص هیچ کس و هیچ جایی علیه این باشگاه صحبت نکردم چون اعتقاد دارم کسی که تیمی را دوست دارد نباید حتی در تلخی‌ها انتقاد کند. امسال هم با حضور آقای کلانتری به عنوان یک مربی بومی و کسی که دلسوزانه، پاک و بی‌حاشیه کارش را انجام داد تیم خوبی بودیم که همه عزیزان تلاش کردند. اگر از این به بعد مرا بخواهند هستم والا مثل یک هوادار کنار تیم هستم.

 

او در خاتمه خواستار اتحاد استانی برای موفقیت فجرسپاسی در لیگ‌برتر شد و یادآور شد: امیدوارم مسئولان شهر دیده باشند که مردم شیراز چقدر با این صعود خوشحال شدند. قدر کار بزرگ فجر را بدانند و کمک کنند تا این تیم مثل همان سال‌ها که قهرمان حذفی شد و افتخارآفرینی کرد باز هم دوباره این اتفاقات را رقم بزند. امسال سال سختی بود و بازیکنان به چیزی که لیاقتش را داشتند هم رسیدند. باز هم این صعود را تبریک می‌گویم و خوشحالم کنار آقای کلانتری، مهدی زارع، مهدی جعفری، امین زارع، مسعود هماهی، احسان زارع در کادر فنی بودم و کار بزرگی رقم خورد.

دیدگاه‌ها