کد خبر : 1771813 | 10 مرداد 1400 ساعت 23:59 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم سابق هم در امان نبود؛

گل در برنامه هفتگی سردار آزمون!

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان برتری تیمش مقابل روستوف موفق به گلزنی شد.

گل در برنامه هفتگی سردار آزمون!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که همانند مسابقات اخیرش سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مصاف تیم روستوف رفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که در نخستین بازی فصل به برتری پُر گل دست یافته بود، پس از حملات پیاپی توانست در دقیقه ۲۹ دروازه روستوف را توسط الکساندر اروخین باز کند و پس از آن توسط ستاره ایرانی‌اش به گل برسد.

 

 

1629860

 

تیم زنیت در دقیقه ۳۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سردار آزمون با فریب دروازه‌بان روستوف و شوت زمینی به سمت راست گل دوم را به ثمر رساند و دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

 

روستوف در لحظات پایانی نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نیمه دوم زنیت دوباره با نمایش بهتر توانست جریان بازی را در دست بگیرد و در نهایت به پیروزی ۴ بر ۲ دست پیدا کند که پاس گل چهارم را الکس سوتورمین، جانشین سردار آزمون به الکساندر اروخین داد.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ با کسب دومین پیروزی پیاپی و تفاضل گل ۴+ بالاتر از تیم‌های مثل روبین کازان، لوکوموتیو مسکو و دینامو مسکو در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفت.

 

سردار آزمون در شرایطی امشب موفق شد مقابل روستوف گلزنی کند که در سه دیدار اخیرشان در یک بازی تدارکاتی، سوپر جام و هفته اول لیگ برتر روسیه هم دروازه حریفان زنیت سنت‌پترزبورگ را باز کرده بود.

دیدگاه‌ها