کد خبر : 1771864 | 11 مرداد 1400 ساعت 10:24 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

72 ساعت تا پیوستن ستاره وست بروم به الهلال

به نظر می رسد تا 72 ساعت آینده تکلیف پیوستن متئوس پریرا ستاره وست برومویچ به الهلال عربستان مشخص خواهد شد.

72 ساعت تا پیوستن ستاره وست بروم به الهلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال برای تقویت خود در فصل آینده، دست بردار متئوس پریرا ستاره وست برومویچ نیست و پس از اینکه دو پیشنهاد مدیران این تیم عربستانی توسط همتایانشان در انگلیس رد شد، اما اکنون برخی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، از حل شدن مشکلات تا 72 ساعت آینده خبر می دهند.


پس از اینکه روزنامه الریاضیة عربستان خبر از افزایش پیشنهاد الهلال برای جذب متئوس پریرا تا 17 میلیون یورو خبر داد، حالا عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی در توئیتر خود مدعی شده است که قضیه پیوستن متئوس پریرا به الهلال ظرف 72 ساعت آینده حل و فصل می شود.


این خبرنگار نوشت: فهد بن نافل رئیس باشگاه الهلال موفق شد شخصیتی را متقاعد کند تا مبلغی را برای حمایت از این باشگاه جهت خرید متئوس پریرا پرداخت کند. جذب متئوس پریرا که در ابتدا احتمال ضعیفی داشت حالا تا میزان 95 درصد قطعی شده است.

 

1629978


او در ادامه گفت: الهلال برای خرید این بازیکن دو پیشنهاد به وست برومویچ داده است. مبلغ خرید پریرا در سه قسط پرداخت شود که قسط اول که مبلغ قابل توجهی است و فاصله زمانی اقساط نیز کاهش می یابد و یا اینکه هزینه ترانسفر این بازیکن در دو قسط پرداخت شود که قسط اول شامل 60 درصد از کل مبلغ رضایت نامه باشد و 40 درصد باقیمانده یکسال بعد پرداخت شود. بنا بر منابع موثق در باشگاه الهلال، داستان جذب متئوس پریرا تا 72 ساعت آینده حل و فصل می شود.


از سوی دیگر، برخی از رسانه های انگلیسی و همچنین اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای فعال در بازار نقل و انتقالات از بالا بودن شانس وستهام یونایتد برای جذب پریرا خبر می دهد. این خبرنگار در توئیتر خود مدعی شد که وستهام طی ساعات گذشته به جذب پریرا نزدیک شده است.


علاوه بر این، جدایی این بازیکن برزیلی از وست برومویچ قطعی است. والرین اسماعیل سرمربی وست بروم با تایید جدایی پریرا گفت: هفته ها پیش با ماتئوس صحبت کردم و برایم روشن بود که او می خواهد برود. پریرا به ما متعهد نیست و من تصمیم او را برای رفتن پذیرفتم. متئوس علاقه ای به ادامه همکاری با ما ندارد. من از مدیران باشگاه می خواهم که او را در اسرع وقت بفروشند، او تمایل زیادی برای ترک اینجا دارد.


به نظر می رسد باید منتظر ماند و دید در جنگ میان الهلال و وستهام یونایتد، در نهایت کدامیک برنده خواهند شد و متئوس پریرا از کدام تیم سر در می آورد. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها