کد خبر : 1771934 | 11 مرداد 1400 ساعت 16:24 | 52.9K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت هافبک تبریزی به خانه؛

اولین انتقال تابستانی: نقی‌زاده به تراکتور (عکس)

هافبک تبریزی مس رفسنجان با عقد قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رسمی آغاز نشده، اما باشگاه تراکتور نخستین خرید خود را پس از هدایت فراز کمالوند انجام داد و علیرضا نقی‌زاده را که از جمله بازیکنان بومی به حساب می‌آید، به خدمت گرفت.

 

این هافبک تکنیکی و سرعتی که سابقه بازی در تراکتور و سایر تیم‌های تبریزی را هم در کارنامه دارد، طی دو سال اخیر عضو تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان بود که حالا دوباره به جمع سرخ‌پوشان آذربایجان و خانه خود بازگشت.

علیرضا نقی‌زاده که در فصل اخیر ۲۵ بازی برای مس رفسنجان انجام داد و نمایش خوبی به همراه زدن دو گل برای این تیم داشت، نخستین بازیکنی است که در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران جابه‌جا می‌شود و با نظر فراز کمالوند به عضویت تراکتور درآمده است.

 

1630087

نقی‌زاده سابقه حضور در سپاهان و تیم امید ایران را در کارنامه‌اش دارد؛ او همچنین در گسترش فولاد تبریز شاگرد فراز کمالوند بود و حالا دوباره زیر نظر این مربی در تراکتور کار خواهد کرد.

 

نقی‌زاده از جمله بازیکنان محبوب تبریزی است که در تراکتور روزهای خوبی داشته و حالا امیدوار است در بازگشت مجدد به این تیم بتواند عملکرد بهتری ارائه دهد و تیم مورد علاقه‌اش را در راه کسب موفقیت کمک کند.

 

باشگاه تراکتور روز گذشته معارفه فراز کمالوند را برگزار و امروز از علیرضا نقی‌زاده به‌عنوان نخستین بازیکن جدید خود رونمایی کرد که به‌نظر می‌رسد با قدرت وارد نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد؛ هرچند فعلاً پنجره این تیم به‌خاطر شکایت‌های مختلف بسته است.

دیدگاه‌ها