کد خبر : 1771962 | 11 مرداد 1400 ساعت 19:52 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

ژیرو:

خدا خواست که به میلان بیایم؛ هدفم را فاش نمی‌کنم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان از حضور در این تیم بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

خدا خواست که به میلان بیایم؛ هدفم را فاش نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات فراوانی که در مورد آینده اولیویه ژیرو وجود داشت نهایتاً این ستاره فرانسوی اخیراً به میلان پیوست تا بعد از چند فصل طولانی حضور در لیگ برتر انگلیس و باشگاه های آرسنال و چلسی، چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا و سری آ تجربه کند.

 

ستاره فرانسوی امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره انتقال به میلان گفت: "وقتی جوان بودم بازی های میلان را با آندری شوچنکو تماشا می کردم و او بعداً به یک دوست عزیز برایم تبدیل شد که از وس در مورد آینده مشاوره خواستم. برای من افتخار است که در باشگاهی باشم که ستاره های بزرگ زیادی در آن بازی کرده اند و صحبت با پائولو مالدینی نیز احساسی بود.

 

من می خواهم نقش خود را در تیم ایفا کنم و برادر بزرگ بازیکنان باشم و تجربه خود را به ارمغان بیاورم.  امیدوارم از من به عنوان یک فرد خوب و نه فقط یک بازیکن بزرگ یاد شود."

 

 

1630148

 

 

اولیویه ژیرو پیراهن شماره 9 میلان را بر تن خواهد کرد که از زمان بازنشستگی پیپو اینزاگی هیچکس نتوانسته با آن عملکرد خوبی برای روسونری داشته باشد. ژیرو در این باره گفت: " من خرافاتی نیستم. شماره پیراهن نمی تواند شیوه بازی من را تغییر دهد.  مهاجمانی مانند اینزاگی، مارکو فان باستن و ژان پیر پاپین این پیراهن را برای میلان بر تن کردند اما من فشاری را احساس نمی کنم. "

 

ژیرو در ادامه گفت: "من در هر باشگاهی که حضور داشتم جام های زیادی کسب کردم و دوست دارم همین کار را در اینجا انجام دهم.  من یک هدف در ذهن دارم اما نمی خواهم آن را فاش کنم در غیر این صورت فشار زیادی روی من ایجاد می شود.  بگذارید بگوییم هدف نهایی من قهرمانی با میلان است.

 

 

1630147

 

 

زمان ترک چلسی و حضور در لیگ جدید فرا رسیده است.  خدا می خواست که من برای میلان بازی کنم.  این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است و من واقعاً به پروژه اینجا اعتقاد دارم.  ما آنچه را که برای یک رقابت بسیار خوب در لیگ قهرمانان لازم است، داریم. "

دیدگاه‌ها