کد خبر : 1771963 | 11 مرداد 1400 ساعت 20:25 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

داشتم می‌مُردم، حالا قهرمان المپیک هستم!

لورا کولت، ورزشکار بریتانیایی از روزهای سختی که برای رسیدن به المپیک سپری کرده، پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرش با اسب بریتانیا امروز دست به کار بزرگی زده و بعد از 49 سال عنوان قهرمانی المپییک را از آن خود کرد. لورا کولت، الیور تاونند و تام مک ایوین عضو این تیم سه نفره بوده و به این افتخار بزرگ در توکیو دست یافتند. اما لورا کولت هشت سال پیش تصادف شدیدی را تجربه کرده و در آستانه خداحافظی از دنیای ورزش بود. این تصادف منجر به شکستگی های متعدد برای کولت شده و حتی این ورزشکار را به مدت شش روز به کما برده است. حالا لورا کولت بعد از سپری کردن آن مقطع فاتح المپیک شده و در مورد آن روزهای دشوار صحبت کرده است.

 

لورا کولت گفت: "همین اینجا بودن و شرکت در رقابت های المپیک توکیو نیز برای من فراتر از یک رویا بود. من امروز اتفاقاتی که در گذشته برایم رخ داده بود و آن مصدومیت شدید را دوباره در ذهنم مرور کرده و با خودم تصور کردم که هشت سال پیش کجا و در چه شرایط دشواری بودم و حالا اینجا حضور دارم.

 

باید اعتراف کنم من حتی خوش شانس هستم که بعد از اتفاق زنده مانده و جانم را از دست ندادم، چه برسد به این فکر کنم روزی بتوانم در رقابت های المپیک میز حاضر شده و کاری را که دوست دارم انجام دهم. من اینقدر انسان خوش شانسی هستم که اسبی مانند لندن 52 را در اختیار داشته باشم و او من را به جایی مانند توکیو بیاورد تا مدال طلا را تجربه کنم."

 

1630149

دیدگاه‌ها