کد خبر : 1771967 | 11 مرداد 1400 ساعت 20:47 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

چلسی بی‌خیال جذب ستاره اول اینتر نمی شود

رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که چلسی سومین پیشنهاد خود را هم برای جذب روملو لوکاکو ارائه خواهد داد.

چلسی بی‌خیال جذب ستاره اول اینتر نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو بعد از پشت سر گذاشتن دورانی ناامیدکننده در منچستر یونایتد به اینتر پیوست و طی دوران حضور خود در این تیم دوباره توانسته فرم فوق العاده خود را به دست آورد؛ جایی که او در 95 مسابقه برای نراتزوری آمار فوق العاده 65 گل و 16 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

اما به نظر می‌رسد که یکی از اصلی ترین اهداف چلسی در نقل و انتقالات تابستانی جذب یک مهاجم طراز اول محسوب می شود. در ابتدا گفته شد که قهرمان اروپا به دنبال جذب ارلینگ هالند از دورتموند است اما به طور قطع به خدمت گرفتن ستاره نروژی حداقل در این تابستان کار بسیار دشواری به نظر می رسد چرا که دورتموند بارها تاکید کرده که او به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

 

 

1608191

 

 

در همین راستا دو رسانه تلگراف و اتلتیک امروز مدعی شدند که دورتموند هرگز در این تابستان ارلینگ هالند را به فروش نخواهد رساند و به همین دلیل چلسی دوباره روی به خدمت گرفتن روملو لوکاکو تمرکز کرده است. اینتر پیش از این دو پیشنهاد چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره بلژیکی را رد کرده اما به نظر می‌رسد که آبی ها هرگز ناامید نشده و قصد دارند به زودی سومین پیشنهاد خود را ارائه دهند.
از طرفی اگرچه نراتزوری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما بعید به نظر می‌رسد که آنها راضی به فروش لوکاکو شوند.

دیدگاه‌ها