کد خبر : 1771977 | 11 مرداد 1400 ساعت 23:00 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایتالیایی، جانشین احتمالی هری کین در تاتنهام

به نظر می رسد که در صورت جدایی هری کین از تاتنهام این باشگاه به دنبال جذب آندره‌آ بلوتی خواهد رفت.

ستاره ایتالیایی، جانشین احتمالی هری کین در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ بلوتی امروز در تست‌های پزشکی پیش فصل تورینو حضور یافت و از فردا در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد. با این حال آینده این ستاره ملی پوش ایتالیایی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. بلوتی تنها یک فصل دیگر با باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد و گفته می شود که مذاکرات او و تورینو برای تمدید قرارداد نیز به بن بست خورده است.

 

در واقع گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که باشگاه تورینو پیشنهاد تمدید قرارداد با حقوق سالیانه 3.2 میلیون یورو را به آندره‌آ بلوتی ارائه داده اما مسئله اصلی این بازیکن تنها مسائل مالی نیست و او همچنین شرایط تغییر وضعیت خود و جاه طلبی بیشتر را نیز بررسی می کند.

 

 

1254553

 

 

اخیراً برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که باشگاه زنیت روسیه به دنبال جذب آندره‌آ بلوتی است اما در صورت ماندگار شدن سردار آزمون در این تیم به نظر می رسد که این انتقال منتفی خواهد ‌بود‌.
در سمت مقابل شایعات زیادی پیرامون احتمال انتقال هری کین به منچسترسیتی وجود دارد و در صورتی که این اتفاق رخ دهد قطعاً تاتنهام به دنبال جذب جانشینی برای او خواهد بود و حالا منابع ایتالیایی گزارش داده اند که در صورت رخ دادن این اتفاق آندره‌آ بلوتی گزینه خط حمله این تیم برای جانشینی ستاره انگلیسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها