کد خبر : 1771991 | 11 مرداد 1400 ساعت 23:40 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون و اعلام آمادگی برای فروش ستاره کلمبیایی

بر اساس ادعای لیورپول اکو باشگاه اورتون آماده است که خامس رودریگز ستاره کلمبیایی خود را به فروش برساند.

اورتون و اعلام آمادگی برای فروش ستاره کلمبیایی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش سرمربی جدید اورتون یعنی رافا بنیتز در رابطه با وضعیت خامس‌رودریگز گفت: " شرایط در ابتدای پیش فصل اصلا آسان نیست. من فکر می کنم شما می توانید ببینید که او در کار با توپ دارای کیفیت بسیار بالایی است اما از نظر آمادگی جسمانی وضعیتش به گونه ای نیست که ما انتظار داریم بنابراین احتیاج داشتن به زمان، امری طبیعی است.
در حال حاضر شما شرایط پیشرفت بازیکنان را می بینید اما با این وجود هیچ کس هم نمی‌تواند در مورد کیفیت خامس بحث کند."

 

همچنین طی شب های گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادو آگیره، خبرنگار معروف و دوست صمیمی رونالدو و خامس، ادعا کرد که بنیتز به خامس گفته است به وی نیازی ندارد و اگر در اورتون بماند، چندان فرصت بازی پیدا نخواهد کرد. پس از این گفت و گو خامس که خود تمایل زیادی برای ماندن نداشت، بیش از پیش مصر به جدایی است و ژرژ مندس ایجنت او از حالا جدی تر برای وی به دنبال تیم خواهد بود.

 

 

1586665

 

 

در واقع با این شرایط به نظر می‌رسد که باید جدایی خامس‌رودریگز از اورتون را قطعی دانست و حالا لیورپول اکو در گزارشی مدعی شده که این باشگاه انگلیسی آماده است که به پیشنهادات برای این ستاره کلمبیایی فکر کند و او را به فروش برساند. همچنین در این گزارش از میلان به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی خامس‌رودریگز نام برده شده است.

دیدگاه‌ها