کد خبر : 1772063 | 12 مرداد 1400 ساعت 11:16 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای وب سایت اسپانیایی: ویارئال هم سردار را می خواهد

ادامه مذاکرات لورکوزن و زنیت برای جذب آزمون

در حالیکه روز گذشته چندین نشریه معتبر اروپایی از جمله کیکر خبر از انصراف لورکوزن برای جذب آزمون داده بودند، حالا خبرنگار ایتالیایی از ادامه مذاکرات خبر می دهد.

ادامه مذاکرات لورکوزن و زنیت برای جذب آزمون

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که چند رسانه معتبر از جمله کیکر آلمان و چمپیونات روسیه خبر از تمدید قرارداد لوکاس آلاریو مهاجم آرژانتینی بایرلورکوزن آلمان دادند و این خبر به معنای انصراف باشگاه آلمانی از خرید آزمون بود. این اتفاق رخ داد و قرارداد آلاریو نیز تمدید شد تا پرونده انتقال آزمون به لورکوزن بسته شود.


اما ساعاتی پیش نیکولو شیرا خبرنگار معروف ایتالیایی و روزنامه نگار گاتزتا دلو اسپورت در توئیتر خود مدعی شد که هنوز لورکوزن از خرید آزمون منصرف نشده است. شیرا نوشت: مذاکرات برای انتقال سردار آزمون از زنیت به لورکوزن با مبلغ 18 میلیون یورو در حال انجام است. قرارداد تا سال 2026 و دستمزد سالیانه 2.8 میلیون یورو آماده است.

 

1630323


این در حالی است که لورکوزن که پاتریک شیک پدیده یورو 2020 را نیز در اختیار دارد، قرارداد آلاریو را تمدید کرده و مشخص نیست آیا واقعا قصد جذب آزمون را دارد یا خیر. توئیتی که بامداد امروز نیکولو شیرا منتشر کرده، چنانچه که صحت داشته باشد، به معنای این است که لورکوزن بی خیال جذب آزمون نمی شود و زنیت نیز قصد ندارد تابستان آینده مهاجم خود را به شکل رایگان از دست بدهد.

 

1630322


اما این تنها خبر درخصوص آینده کاری آزمون نیست. وب سایت El Gol Digital اسپانیا خبر داد که اکنون باشگاه ویارئال نیز به جذب آزمون علاقه مند است. این وب سایت نوشت: آزمون یکی از گزینه‌های جایگزینی پاکو آلکاسر است. این مهاجم اسپانیایی عملکرد خوبی در زیردریایی ها نداشته و ویارئال آماده پرداخت 15 میلیون یورو برای جذب این مهاجم است.


به هر شکل بحث و گمانه زنی درخصوص آینده سردار آزمون این روزها افزایش یافته و خود این بازیکن نیز تا بدین لحظه هیچ گونه اظهارنظری در این خصوص انجام نداده است. باید چند روزی را منتظر ماند و دید که بالاخره ستاره ایرانی زنیت در این تیم می ماند یا راهی باشگاه جدیدی خواهد شد.

دیدگاه‌ها