کد خبر : 1772067 | 12 مرداد 1400 ساعت 11:30 | 23K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین خبر از ورود VAR به استادیوم‌های ایران

نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) برگزار شد.

آخرین خبر از ورود VAR به استادیوم‌های ایران 

به گزارش" ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) با حضور مشاور فناوری اطلاعات، روسای دپارتمان های بین الملل، روابط عمومی، حقوقی، مالی، سرپرست کمیته مسابقات، دبیر کمیسیون معاملات، مسئول آموزش داوران، نماینده دپارتمان بازاریابی و کارشناس فنی برگزار شد.

 

در این نشست جدول معیارهای مقایسه تکنولوژی های مختلف VAR ارائه و برای بررسی بیشتر در اختیار اعضا قرار داده شد. تعداد تقریب داوران، ورزشگاه ها و بازی های تحت پوشش VAR در فصل اول استفاده از آن توسط دپارتمان داوری و کمیته مسابقات ارائه شد. وظایف نقش های مختلف در تیم پروژه براساس الزامات فیفا به اعضا ابلاغ شد. یک بازه دو هفته ای برای مکاتبه با شرکته ای مورد تایید فیفا جهت ارائهVAR و جمع آوری اطلاعات مرتبط تعیین شد.

 

اعلام این خبر بدین معنی است که عزم فدراسیون فوتبال برای ورود VAR به استادیوم های ایران در فصل جدید جزم است و مکاتبه با شرکت های مورد نظر فیفا در همین راستا است. قرار است به زودی به بهانه برگزاری بازی های تیم ملی در استادیوم آزادی سیستم کمک داور ویدئویی در این استادیوم به کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا نصب شود.

دیدگاه‌ها