کد خبر : 1772193 | 12 مرداد 1400 ساعت 22:24 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: غیبت لیونل مسی طبیعی است

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد این تیم در فصل پیش رو در تمامی جام ها مدعی است.

دی یونگ: غیبت لیونل مسی طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ بعد از دو فصل حضوردر ترکیب بارسلونا حالا تبدیل به مهره ای ثابت و مهم در این تیم شده است. در مصاحبه ای پیش از شروع فصل لالیگا، فرانکی دی یونگ در مورد اهداف بارسلونا در سال پیش رو و البته غیبت لیونل مسی در تمرینات تابستانی بلوگرانا صحبت کرده است.

 

فرانکی دی یونگ گفت: "در حال حاضر واقعا احساس خوبی دارم. ما برای رقابت های فصل جدید لالیگا آماده می شویم و فکر می کنم هر روز و هر هفته در حال پیشرفت هستیم. فکر می کنم به عنوان یک شخص و یک بازیکن در این سه فصل حضور در بارسلونا رشد زیادی داشته ام و من می خواهم به این روند پیشرفت ادامه دهم.

 

1545212

 

فکر می کنم فضای فعلی رختکن خیلی خوب است. بازیکنان باکیفیت زیادی در تیم وجود دارند و جوانان بااستعداد زیادی نیز در رختکن حاضر هستند. بارسلونا امسال تیمی بسیار قوی است و ما برای فتح تمامی عناوین مبارزه خواهیم کرد. رابطه من با رونالد کومان بسیار خوب است و من او را از زمان حضور در تیم ملی هلند می شناسم.

 

کومان از من می خواهد که مسئولیت زیادی بر عهده گرفته و هر سال پیشرفت کنم. من سعی می کنم در فصل جدید مانند همیشه بازی کنم. البته من می خواهم پیشرفت کنم، اما سبک فوتبال من همچنان یکسان است.

 

غیبت لیونل مسی در تمرینات پیش فصل بارسلونا؟ او قهرمان کوپا آمه ریکا شد و این مسابقات در تاریخ 11 ژوئن به پایان رسید. طبیعی است که مسی هنوز در تعطیلات باشد و البته من امیدوارم به زودی او به جمع ما بازگردد. مسی بهترین بازیکن جهان است و بدون او اوضاع بسیار متفاوت خواهد بود."

دیدگاه‌ها