کد خبر : 1772203 | 13 مرداد 1400 ساعت 01:53 | 182.4K بازدید | 6 دیدگاه

گران‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر در حال نهایی شدن

به نظر می رسد شایعه انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتنر به چلسی در حال جدی شدن است.

گران‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر در حال نهایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به شدت به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و بعد از منتفی شدن گزینه هایی چون رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند، حالا برای خرید روملو لوکاکو از اینتر وارد عمل شده است. گرچه مدیران نراتزوری ابتدا برچسب "غیر قابل فروش" به این ستاره 28 و بلژیکی زده بودند، اما پیشنهاد هنگفت چلسی باعث شده حالا احتمال بازگشت روملو لوکاکو به استادیوم استمفوردبریج را افزایش داده است.

 

1538268

 

جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امشب مدعی شد خود روملو لوکاکو برای انتقال به چلسی ابراز آمادگی کرده است. چلسی قصد دارد با پیشنهاد هنگفت 130 میلیونی برای خرید این بازیکن وارد عمل شود و اینتر نیز نمی تواند این رقم هنگفت را رد کند. در واقع در صورت پذیرش انتقال از سوی خود لوکاکو، باید حضور او در ترکیب چلسی برای فصل پیش رو را قطعی دانست.

 

پیشنهاد دستمزد 12 میلیون یورویی به اضافه پاداش و تا سقف 15 میلیون (120 هزار پوند در هفته)، خود روملو لوکاکو را نیز وسوسه کرده و این رقم تقریبا دو برابر حقوقی است که او در حال حاضر در اینتر دریافت می کند. در صورت نهایی شدن این انتقال، روملو لوکاکو برای دومین بار در دوران ورزشی خود لباس چلسی را به تن کرده و البته تبدیل به گران قیمت ترین فروش تاریخ اینتر و خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

دیدگاه‌ها